ועדת האתיקה של CIBJO פרסמה דו"ח מיוחד על אודות פרסום תכשיטים

ועדת האתיקה של CIBJO פרסמה דו"ח מיוחד על אודות פרסום תכשיטים

העקרונות שהותוו במדריך הפרסום זהים לאלו שנאכפים בדרך כלל על ידי חוקי הגנת הצרכן, או יוצרים תקדים משפטי בנושא; הכנסו להורדת המדריך
עם פחות מ-4 שבועות שנותרו עד לפתיחת קונגרס קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO) שיתקיים במוסקווה ב-19.5.2014, פרסמה ועדת האתיקה של הארגון דו"ח מיוחד בנושא תקנים ועקרונות פרסום של תכשיטים ואבני חן, כך מדווח אתר רפפורט.
 
יו"ר הוועדה, ססיליה גרדנר (Cecilia Gardner) כתבה בדו"ח כי, "איננו יכולים לקוות להצליח בעסקים ללא אמון הצרכנים במוצרים שלנו. בדומה לעבר, עלינו להיות כפופים לתקנים מחמירים ובכך להמנע מרגולציה ממשלתית או מתביעה של מתחרה העלולים להתעורר משיטות פרסום מטעות."
 
מוקדם יותר השנה, פרסמה ועדת האתיקה של CIBJO מדריך בשם "עקרונות בסיסיים בפרסום תכשיטים", שפירט את התקנים המקובלים לפרסום הוגן בכל המדיות, לרבות רשת האינטרנט ורשתות חברתיות. העקרונות שהותוו במדריך זהים לאלו שנאכפים בדרך כלל על ידי חוקי הגנת הצרכן, או יוצרים תקדים משפטי בנושא. המטרה של המדריך היא להורות באופן ברור, כנה ומנומק מהן הדרישות הפרסומיות ממוצרי תכשיטים.
 
במטרה להרחיב את הדיון בנושא, תקיים ועדת האתיקה של סיבג'ו במהלך הקונגרס הקרוב, סמינר בהנחיית סוזן פלאם (Suzan Flamm) - יועצת בכירה לוועדת המעקב של התכשיטנים בארצות הברית.
 
לצפייה בדו"ח לחצו כאן
 
להורדת המדריך לפרסום נכון של תכשיטים ואבני חן לחצו כאן