האירוע היוקרתי יארח שילוב ייחודי של גורמים מתעשיית תכשיטי היהלומים הבינלאומית, הכולל יצרנים, סיטונאים, ספקים וקמעונאים מרכזיים ועצמאיים, לצד נציגי ממשלות של מדינות מפיקות יהלומים, מובילי דעה, וסלבריטאים מעולם האופנה והבידור
קרוב ל-100 חברות יהלומים ישראליות ישתתפו השנה בתערוכת JCK לאס וגאס, שתתקיים בין ה-30 במאי ל-2 ביוני, במלון Mandalay Bay שבלאס וגאס. לביתן הישראלי בתערוכה נוספו השנה 16 חברות חדשות, ומספר החברות המציגות בו עומד על 47, כשברחבי התערוכה מציגות עוד כ-50 חברות ישראליות.
"ההשתתפות הישראלית גדלה באופן משמעותי השנה," אומר סמנכ"ל השיווק במכון היהלומים, ניסים פלומו. "אנחנו מאוד חיוביים לגבי התערוכה השנה. השוק בארה"ב חוזר לעצמו ואנחנו מצפים שתהיה תערוכה טובה".
התערוכה, הידועה כאירוע התכשיטים המוביל בצפון אמריקה, תציג השנה כמה מאפיינים ובונוסים חדשים ומלהיבים. המארגנים מבטיחים, למשל, כי השנה יורחבו המעברים בין הביתנים, על מנת למנוע עומסים ולהקל על התנועה בתערוכה עתירת המבקרים. השנה יוצג גם ה-Shark Tank, שאליו יעפילו שש חברות טכנולוגיה שיזכו להציג את מוצריהן בתערוכה.
בדומה לתערוכות יהלומים קודמות, יפעיל מכון היהלומים הישראלי את תוכנת ״מצא את היהלום״ (Find Your Diamond) של תעשיית היהלומים הישראלית שזכתה להצלחה בתערוכת מרס בהונג קונג.
בדומה לתוכנת ״מצא את היהלום״ אשר תפעל בתערוכה ותסייע לקונים למצוא את סוג היהלום המדויק שבו הם מעוניינים, האפליקציה הרשמית של JCK לנייד מציעה את JCK Match. במהלך ההרשמה יערך סקר בקרב הקמעונאים, והאפליקציה תחבר ביניהם לבין המציגים באירוע, על פי קטגוריית מוצרים ונקודות המחיר שבהם הם מעוניינים. בעת השימוש באפליקציית JCK Mobile בתחומי התערוכה, המשתמשים יקבלו עדכונים והתראות על המוצרים הזמינים בקרבתם.
פיליפ מילייה, מנכ״ל קבוצת דה בירס, יציג מצגת בלעדית בנאום הפתיחה המרכזי השנה. הנאום, שיכלול מצגת שכותרתה ״דו״ח היהלומים של דה בירס״ (The De Beers Diamond Report), יהיה הפעם הראשונה שבה המותג פונה לכלל קהל הקמעונאים בלאס וגאס. עד כה, מילייה נאם רק בפני קמעונאי ForeverMark.
התערוכה תציע גם הדרכות שונות, לרבות סדנאות מעשיות של GIA (המכון הגמולוגי האמריקאי) לזיהוי טיפול ביהלומים; עדכון על יהלומים סינתטיים מג׳ים שיגלי (Jim Shigley), נציג GIA; כמו גם פאנל שיוקדש לגילוי נאות על יהלומים סינתטיים, בנוכחות מומחים מ-NCDIA (התאחדות היהלומים הצבעוניים הטבעיים), JVC (הוועדה לערנות תכשיטנים), DMIA (התאחדות יצרני ויבואני היהלומים של אמריקה), פוראברמארק ו-GIA.
בהתייחסה לאירועים שאחרי שעות העבודה, אמרה סגנית נשיא JCK Portfolio' יאנסי ויינרייך (Yancy Weinrich), "אנחנו תמיד שואפים לשלב הנאה, להשלמת האג׳נדה העסקית של השבוע״. הפן הבידורי יכלול בין השאר את אירוע הנטוורקינג Rock the Beach, הופעה של הקומיקאי ג׳רי סיינפלד, ואירוע של קרן העצמת היהלומים ששמו ״יהלומים בשמי לאס וגאס״ (Diamonds In The Sky Las Vegas).
"יהלומים בשמי לאס וגאס" הוא יריד יוקרתי, שיכלול קבלת פנים המשלבת קוקטייל ונטוורקינג, ארוחת ערב ומכירה פומבית, שבמהלכה יקבלו איאן קהאמה (Ian Khama), נשיא H.E., וממשלת בוצואנה, את הפרס"הישגים בתעשיית היהלומים העולמית". באירוע יופיעו בדרנים מן השורה הראשונה, דוגמניות עטויות תכשיטים של נותני חסות, ועדכון קצר בנוגע לפרויקט "יהלומים עושים טוב" (Diamonds Do Good), מפי מנהיגי התעשייה.
האירוע היוקרתי יארח שילוב ייחודי של גורמים מתעשיית תכשיטי היהלומים הבינלאומית, הכולל יצרנים, סיטונאים, ספקים וקמעונאים מרכזיים ועצמאיים, לצד נציגי ממשלות של מדינות מפיקות יהלומים, מובילי דעה, וסלבריטאים מעולם האופנה והבידור.
באדיבות פורטל מכון היהלומים הישראלי