ענקית קמעונאות התכשיטים מהונג קונג חותמת עוד שנה פיסקלית מצויינת; במהלך השנה פתחה הקבוצה 186 נקודות מכירה חדשות
לוק פוק, ענקית קמעונאות התכשיטים מהונג קונג, מדווחת כי הכנסותיה בשנה הפיסקאלית שהסתיימה ב-31 במרס 2014, עלו ב-43% ל-2.478 מיליארד דולר, כך פורסם באתר rough & polished. רווחי הקבוצה עלו ב-49.8% ל-240.8 מיליון דולר. לדברי הקבוצה הגידול בהכנסות נובע מעלייה ניכרת ברכישות של תיירים שביקרו בהונג ומזינוק במכירות תכשיטי זהב.
תכשיטי זהב ופלטינה ממשיכים להוביל את מכירות הקבוצה והם שומרים על מעמדם הגבוה בעיני הצרכנים. המכירות בקטגוריות אלה עלו ב-53.6% והיוו 67.2% מסך המכירות הכולל. בסגמנט התכשיטים בשיבוץ אבני חן הנמכרים בסט נרשמה עלייה 26% במהלך השנה. מכירות אלה היוו 33% מסך המכירות הכולל של הקבוצה.
במהלך השנה, פתחה לוק פוק 186 נקודות מכירה חדשות, מהן 181 חנויות מורשות. בסיום השנה החזיקה הקבוצה בבעלותה 1,268 חנויות במדינות שונות בעולם ובהן, סין, הונג קונג, מקאו, סינגפור, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.
באחרונה התריעה קבוצת לוק פוק בפני משקיעיה כי, אי וודאות ברמה המקרו-כלכלית עשויה לפגוע בצמיחה בטווח הקרוב, אך תחזית ההכנסות ארוכת הטווח היתה אופטימית יותר, לאור הגידול הצפוי בכלכלה ובצמיחה בסין. בחודש שעבר השלימה לוק פוק את רכישת 50% ממניות חברת China Gold Silver Group במסגרת אסטרטגיית המותג הנוסף שהיא מתכננת להשיק.