דה בירס עורכת שינויים במודל הקצאת הגלם לבעלי סייט

דה בירס עורכת שינויים במודל הקצאת הגלם לבעלי סייט

במודל החדש תיישם הקבוצה שיטה חדשה לקביעת הקריטריונים לבעלי סייט, ותהפוך את תהליך ההצטרפות למעגל הלקוחות שלה ליותר פשוט

קבוצת דה בירס פרסמה אתמול (ג') בהודעה לתקשורת כי תערוך שינויים במודל הקצאת הגלם לבעלי סייט, במהלך תקופת החוזה שמתחילה בחודש מרס 2015 ומסתיימת במרס 2018. כ-90% מהגלם שמשווקת דה בירס מגיע לשוק באמצעות מכירות לבעלי סייט. במודל החדש תיישם דה בירס שיטה חדשה לקביעת הקריטריונים לבעלי סייט, ותהפוך את תהליך ההצטרפות למעגל הלקוחות של של הקבוצה ליותר פשוט. התהליך יתבסס בין היתר על היקף הדרישה להקצאת גלם של הלקוח הפוטנציאלי.

בנוסף לשינוי האמור, תגמיש ענקית הכרייה את גישת המכירות שלה ותאפשר לחברות יהלומים שאינן בעלות סייט לרכוש גלם באמצעות מנגנון המכירות לבעלי סייט. הגשת המועמדות לחטיבת בעלי הסייט של דה בירס, לתקופת החוזה הקרובה תתקיים בין ה-25 ל-29 באוגוסט 2014.

לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל דה בירס, פיליפ מילייה, אמר כי,"מנגנון המכירות לבעלי סייט עומד בליבו של מודל המכירות שלנו זה כמה עשורים, וימשיך לשמור על מקומו גם במהלך תקופת החוזה החדש. עם זאת, השינויים שאנו מיישמים יגמישו את אפשרויות הקנייה מדה בירס. שינויים אלה יאפשרו לחברות המפגינות ביקושים חזקים לגלם, לרכוש אותו באמצעות חוזה מבוסס טווח בדומה לבעלי סייט."

"בנוסף, יוכלו חברות יהלומים שאינן בעלות סייט להנות מיותר הזדמנויות להמחיש את הביקוש שלהן לגלם של דה בירס. הדרישות הפיננסיות והמוסריות החמורות הקיימות כיום, יסייעו לחזק את אמונו של צד שלישי כשלהו בעוצמה ובשקיפות של מנגנון בסיס הלקוחות של מנגנון המכירות לבעלי סייט", אמר מילייה.