בלו נייל: המכירות ברבעון השני ירדו ב-1%; הרווח ירד ב-2%

בלו נייל: המכירות ברבעון השני ירדו ב-1%; הרווח ירד ב-2%

מכירות טבעות אירוסין בארצות הברית ירדו ב-4.6% ל-60.9 מיליון דולר, בעוד שמכירות טבעות אחרות עלו ב-2.6% ל-27.7 מיליון דולר

מכירות ענקית קמעונאות היהלומים המקוונת, בלו נייל ( Blue Nile ), ירדו ברבעון השני של שנת 2014 ב-1.3% ל-106.6 מיליון דולר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך מדווח אתר רפפורט. עלות המכירות של החברה ירדה ב-1.7% ל-86.4 מיליון דולר והרווח הצטמצם ב-1.6% ל-2.2 מיליון דולר.

מכירות טבעות אירוסין בארצות הברית ירדו ב-4.6% ל-60.9 מיליון דולר, בעוד שמכירות טבעות אחרות עלו ב-2.6% ל-27.7 מיליון דולר. המכירות בזירה הבין לאומית עלו ב-4.8% ל-18 מיליון דולר, אך בחישוב שערי המרת המט"ח בהם בוצעו העסקאות, נרשמה במכירות עלייה ריאלית של 6.7%. ערך המלאי ירד בכמעט 7% ל-32.1 מיליון דולר, לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

יו"ר ומנכ"ל בלו נייל, הרווי קנטר ( Harvey Kanter ), אמר כי, "סביבת מחירי היהלומים ברבעון השני השפיעה באופן מהותי על המכירות שלנו. כתוצאה מכך ביצענו שינויי מחיר אסטרטגיים במטרה להבטיח כי הערך המוסף של בלו נייל יהיה ברור לחלוטין לצרכן. בעקבות שינויים אלה אנו מבחינים בצמיחה מחודשת, וכאשר מחירי היהלומים יחזרו לנורמה, אנו מצפים להפיק תועלות גדולות יותר מהשקעותינו המתמשכות בחווית המשתמש באתר שלנו."