לדברי פירמת ראיית החשבון הבין לאומית, העלייה הצפויה במכירות נובעת מגידול בשכר בשילוב עם הרמות הנמוכות ביותר בהיסטוריה של חוב צרכני בכל רמות ההכנסה
פירמת ראיית החשבון הבין לאומית, דלויט ( Deloitte ), צופה כי המכירות הקמעונאיות בעונת החגים בארצות הברית יעלו ב-4%-4.5% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה ויסתכמו ב-98.1-98.6 מיליארד דולר, כך מדווח אתר רפפורט. עוד צופה דלויט כי המכירות בערוצי שיווק אחרים כמו מסחר מקוון והזמנות באמצעות הדואר, יעלו בכ-13.5%-14%. עונת החגים בארצות הברית מתחילה בארצות הברית, לפי דלויט, ב-1 בנובמבר 2014 ומסתיימת ב-31 בינואר 2015.
קצב גידול המכירות שצפוי השנה מהווה שיפור קל לעומת עלייה של 2.8% במכירות שנרשמה בשנת 2013. לדברי דלויט, העלייה הצפויה במכירות נובעת מגידול בשכר בשילוב עם הרמות הנמוכות ביותר בהיסטוריה של חוב צרכני בכל רמות ההכנסה.
בהתייחסה לקמעונאים, ציינה דלויט כי פעולות הגומלין הן בערוצים המקוונים והן בחנויות הממשיות, יוצרות יותר הזדמנויות מכירה מאשר במסחר מקוון בטלפונים סלולריים או באתרי האינטרנט. לדברי דלויט, 84% מהצרכנים משתמשים בכלים דיגיטליים לפני ובמהלך ביקורם בחנות. בנוסף, צרכנים אלה ממירים או קונים בשיעור של למעלה מ-40% לעומת צרכנים שלא עושים שימוש בכלים אלה. דלויט צופה כי פעולות גומלין (לדוג': חיפוש מידע, קנייה) ישפיעו על כ-50% מהמכירות הקמעונאיות בעונת החגים בשווי של כ- 34.5 מיליארד דולר.