ירידה חדה ברווחי ענקית קמעונאות התכשיטים המקוונת בלו נייל

ירידה חדה ברווחי ענקית קמעונאות התכשיטים המקוונת בלו נייל

למרות עלייה של כ-7% במכירות ברבעון השלישי של השנה, רשמה קמעונאית היהלומים ברשת ירידה של כ-43% בהכנסותיה במהלך התקופה

קמעונאית היהלומים והתכשיטים המקוונת בלו נייל, מדווחת כי מכירותיה ברבעון השלישי של השנה שהסתיים ב-28 בספטמבר, עלו ב-6.9% ל-105.8 מיליון דולר, כך פורסם באתר רפפורט. עלות המכר עלתה ב-8.3% ל-86.9 מיליון דולר ואילו הכנסות החברה צנחו ב-43.2% ל-1.65 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי ביחס למכירות, ירד ב-17.8% לעומת 18.9% בתקופה המקבילה אשתקד.

מכירות טבעות אירוסין באתר בלו נייל עלו ב-5% לעומת השנה שעברה ל-60.8 מיליון דולר, בעוד שההכנסות ממכירת תכשיטים אחרים ירדו ב-1.7% ל-23.5 מיליון דולר. המכירות הבין לאומיות עלו ב-25.6% ל-21.5 מיליון דולר. עוד דווח כי, במהלך הרבעון השלישי ביצעה בלו נייל רכישה חוזרת של 57,432 מניות בסכום של 1.6 מיליון דולר.

בלו נייל צופה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי של שנת 2014 יעמדו על 159-174 מיליון דולר. נתון זה כולל את המכירות בעונת חג המולד. באותה התקופה בשנה שעברה דיווחה ענקית הקמעונאות על מכירות של 146 מיליון דולר. מכירות בלו נייל בשנת 2013 הסתכמו ב-450 מיליון דולר עם רווח של 87 סנט למניה.