תחזית המכירות באינטרנט בעונת החגים בארה"ב:61 מילארד דולר

תחזית המכירות באינטרנט בעונת החגים בארה"ב:61 מילארד דולר

לדברי אנליסטים בחברת המחקר, comScore , גם השנה יהיו מכירות התכשיטים ברשת "חזקות מאוד" ויצמחו בכ-15% או יותר לעומת השנה שעברה

המכירות הקמעונאיות ברשת האינטרנט בארצות הברית בעונת החגים הקרובה צפויות לגדול ב-16% לעומת השנה שעברה, ולהסתכם ב-61 מיליארד דולר בחודשים נובמבר ודצמבר 2104, כך עולה מנתונים שמפרסמת חברת המחקר comScore ומדווח אתר רפפורט. לפי הדיווח, המסחר המקוון המתבצע ממחשבים שולחניים צפוי לגדול ב-14% ל-53.2 מיליארד דולר, בעוד שמוצרים הנרכשים באמצעות טלפונים סלולריים וטאבלטים צפויים לזנק ב-25% ל-7.9 מיליארד דולר.

לדברי אנליסטים ב- comScore , גם השנה יהיו מכירות התכשיטים ברשת "חזקות מאוד" ויצמחו בכ-15% או יותר לעומת השנה שעברה. במונחים של מכירות בדולרים לפי פילוח של מוצרים, מדורגים התכשיטים במקום ה-13. יו"ר comScore , ג'יאן פולגוני ( Gian Fulgoni ) ציין כי, הגידול במכירות התכשיטים "נובע ככל הנראה מהעשירונים העליונים". משקי הבית המדורגים ברמת הכנסה ממוצעת או נמוכה, המהווים את עיקר האוכלוסייה של ארצות הברית, ממשיכים להתמודד במקרה הטוב, עם קיפאון בשכר ושיעור אבטלה גבוה. בנוסף, בעוד שעונת החגים נראית מבטיחה עבור הקמעונאים שהתכוננו אליה, ציינה comScore כי, 31% מהצרכנים האמריקאים עדיין מאמינים כי הכלכלה נמצאת במצב גרוע, וסנטימנט זו עשוי להשפיע על הרגלי הצריכה שלהם.

פולגוני הוסיף כי, "רוב האינדיקטורים האחרונים מצביעים על סימנים של אופטימיות בהוצאות הצרכנים הצפויות במהלך החגים. הסנטימנט הכלכלי השלילי נמצא ברמתו הנמוכה ביותר זה 5 שנים, שוק המניות נמצא קרוב לשיא כל הזמנים ויציבות המחירים נשמרת. הגורם השלילי היחיד הוא שרמת השכר הריאלית של משקי בית רבים ממעמד הביניים, לא גדלה ולמעשה ירדה קלות. עם זאת, מהמגמות האחרונות שנצפו במסחר המקוון עולה כי, הצרכנים האמריקאים מוכנים לפתוח את הארנקים ולאמץ את רוח הנתינה המאפיינת את עונת החגים."

עוד עולה מנתוני comScore  כי, המסחר המקוון באמצעות מחשבים שולחניים עלה ברבעון השלישי של שנת 2014 ב-13% ל-53.9 מיליארד דולר, בעוד שהרכישות באמצעות טלפונים סלולריים וטאבלטים זינקו באותה התקופה ב-17% ל-6.7 מיליארד דולר.