סייבר מאנדיי: מכון היהלומים ישיק פלטפורמה מקוונת למכירת יהלומים

סייבר מאנדיי: מכון היהלומים ישיק פלטפורמה מקוונת למכירת יהלומים

הדילים שיוצעו באתר החדש כוללים מגוון מיוחד של יהלומים מובחרים ותכשיטי יהלומים עם הנחות של 4%-33% וטווח מחירים של עד כ-211,000 דולר

ענף היהלומים הישראלי מתכונן לקראת הסייבר מאנדיי ( Cyber Monday ) עם פלטפורמת מסחר המיועדת לצרכני קצה ( B2C ) ליהלומים בתפזורת ותכשיטים בשיבוץ יהלומים, שמשיק מכון היהלומים הישראלי. המיני אתר היעודי, שזכה בשם, מבצעי יהלומים מישראל ( Israel Diamond Deals ), יציע סחורה מכמה חברות יהלומים מובילות מישראל בהנחות ניכרות, יעלה לאוויר ב-1 בדצבמר 2014 ויהיה פעיל למשך כל אותו החודש.

הדילים שיוצעו באתר החדש כוללים מגוון מיוחד של יהלומים מובחרים ותכשיטי יהלומים בקטגוריות הבאות: מלוטש לבן ואבני פנסי צבעוניות טבעיות, טבעות אירוסין, טבעות אחרות, תליונים, עגילים וצמידים. שיעור ההנחות על הפריטים המוצעים למכירה נע בין 4% ל-33% עם טווח מחירים של 995 - 211,200 דולר.

בסייבר מאנדיי בשנה שעברה ערך מכון היהלומים הישראלי פיילוט מכירות שכלל סחורה ממספר מצומצם של חברות יהלומים מישראל. לאור התגובה המדהימה, החליט מכון היהלומים להזמין מגוון גדול יותר של חברות להשתתף במיזם ולהאריך אותו עד לסוף חודש דצמבר.

מכירה ישירה לצרכן מהווה התפתחות חדשה עבור ענף היהלומים הישראלי, שבאופן מסורתי מוכר כמעט בלעדית ישירות לבתי עסק ( B2B ). בשנים האחרונות, בעזרת התמיכה והעידוד של מכון היהלומים הישראלי, כמה חברות יהלומים ישראליות החלו למכור באמצעות רשת האינטרנט, הן לבתי עסק והן לצרכני קצה. למרות שהענף ידוע בשמרנות הטבעית שלו, משקפת מגמה זו את רצונן של כמה חברות ישראליות, בהובלת דור חדש של יהלומנים, להפיק את המיטב ממגוון ערוצי השיווק.

יו"ר מכון היהלומים, מוטי גנץ, שיבח את המיזם החדש ואמר כי, "ענף היהלומים הישראלי הוא מאוד מגוון, עם הרבה חברות שמייצרות בעצמן את תכשיטי היהלומים שלהן. החברות שלנו מחפשות כמה ערוצי שיווק ומיזם הסייבר מאנדיי הוא תוכנית מצוינת לתמוך בהם במכירה ישירה לצרכן."

מנכ"ל מכון היהלומים, אלי אבידר, אמר כי, "מכירת יהלומים ותכשיטי יהלומים לצרכנים באמצעות האינטרנט הוכיחה את עצמה במהלך השנים האחרונות. באמצעות פורטל מכון היהלומים, המדיה החברתית, אפליקציות ותוכנות יחודיות, הוביל מכון היהלומים את הענף אל העידן הדיגיטלי. פלטפורמת המסחר של הסייבר מאנדיי היא עוד חוליה בשרשרת ארוכה של חידושים, העתידים להגיע ממכון היהלומים."

השקת ה- Israel Diamond Deals תלווה בקמפיין שיווקי אינטנסיבי, באנגלית, עברית, סינית ורוסית שיעלה בפורטל האינטרנט של מכון היהלומים, במדיה החברתית, במודעות פרסומת באתרים, בדואר אלקטרוני ובהודעות לעיתונות.