לדברי חברת המחקר comScore הגידול במכירות החל לאחר חג ההודיה עם עלייה של 18% בקניות שבוצעו באמצעות מחשבים נייחים, לעומת 13% בחודש נובמבר אשתקד
הוצאות הצרכנים על קניות ברשת האינטרנט בארצות הברית גדלו ב-15% ל-35.499 מיליארד דולר בין ה-1 בנובמבר ל-8 בדצמבר 2014 (עונת החגים), כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר comScore ודווח באתר רפפורט. היקף המכירות שנרשם ביום שני הירוק ( Green Monday ) שחל ב-8 בדצמבר, שבוע אחרי סייבר מאנדיי, עמד על 1.6 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת השנה שעברה. עד כה מדדה comScore 5 ימים במהלך התקופה לעיל, בהם עלה היקף המכירות המקוונות על 1 מיליארד דולר.
לדברי חברת המחקר, הגידול במכירות החל לאחר חג ההודיה עם עלייה של 18% בקניות שבוצעו באמצעות מחשבים נייחים, לעומת עלייה של 13% שנרשמה במהלך רוב חודש נובמבר אשתקד. "למרות ההשקעה המשמעותית בפרסום מבצעים והטבות שקדמו לימי המכירה המסורתיים, נראה כי אלה לא הצליחו לנגוס בהיקף המכירות של סייבר מאנדיי ויום שישי השחור ( Black Friday )", אמר יו"ר comScore , גי'אן פולגוני ( Gian Fulgoni ).
מידע נוסף שפרסמה החברה חושף כי המכירות באמצעות סמארטפונים ומחשבי לוח (טאבלט) היוו מרכיב חשוב מהיקף המכירות הכולל ברשת האינטרנט, והסתכמו ביום חג ההודיה ב-361 מיליון דולר (26% מסך המכירות המקוונות), ביום שישי השחור ב-436 מיליון דולר (22%) ובסייבר מאנדיי ב-548 מיליון דולר (21%).