ועידת הנשיאים העולמית תתקיים בישראל בחודש יוני 2015

ועידת הנשיאים העולמית תתקיים בישראל בחודש יוני 2015

הבורסה וההתאחדות יארחו את ועידת נשיאי בורסות היהלומים החברות ב- WFDB וחברי הארגונים של IDMA אשר תדון בנושאים המכריעים העומדים לפתחו של ענף היהלומים העולמי

בורסת היהלומים הישראלית והתאחדות תעשייני היהלומים בישראל מתכבדות לארח את ועידת הנשיאים הדו שנתית של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ( WFDB ) ושל התאחדות יצרני היהלומים הבינלאומית ( IDMA ), שתתקיים במלון הילטון בתל אביב ב-14-16 ביוני 2015.

במהלך האירוע בן היומיים וחצי ידונו ראשי 30 בורסות היהלומים החברות ב- WFDB וחברי 16 הארגונים של IDMA בנושאים הבוערים המשפיעים על ענף היהלומים העולמי. אל המשתתפים בוועידה תצטרף קבוצה יחודית של אורחים מוזמנים, רובם ככולם נציגים של מפיקות הגלם הגדולות, ושל חברות המספקות שירותים חיוניים לענף היהלומים, כמו בנקים ומוסדות מימון אחרים, חברות ביטוח, לוגיסטיקה, אבטחה וטכנולוגיה, וכן של ארגונים ממשלתיים ולא ממשלתיים וקבוצות של בעלי עניין בענף.

ועידת הנשיאים, שהוקמה בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, מתקיימת אחת לשנתיים כשקונגרס היהלומים העולמי ( WDC ) המלא מתקיים בשנים שבתווך. במקור, היקף הפעילות של ועידת הנשיאים היה יותר מצומצם מבהווה, אך ברבות השנים גדל הצורך להיפגש ולדון בנושאים מכריעים וכך הגיעה הוועידה למימדיה הנוכחיים.

זו הפעם השנייה שוועידת הנשיאים מתקיימת בישראל. הפעם הראשונה שישראל אירחה את ועידת הנשיאים היתה ב-1990. בעבר התקיים קונגרס היהלומים העולמי 6 פעמים בישראל בשנים: 1956, 1968, 1978, 1986, 1996 ו-2006.