פיוז'ן והניג יקיימו בבורסה טנדר גלם מאנגולה במהלך שבוע הגלם הבינלאומי

פיוז'ן והניג יקיימו בבורסה טנדר גלם מאנגולה במהלך שבוע הגלם הבינלאומי

הטנדר כולל מבחר של גלם מאנגולה במשקלים שבין 7- ל-10.80+ קרט; הצפייה בסחורות תתקיים במהלך כל שבוע הגלם שיתקיים בשבוע הבא בבורסה

חברות המסחר ביהלומים פיוז'ן והניג יקיימו בבורסה טנדר גלם שמקורו באנגולה במהלך שבוע הגלם הבינלאומי השני שייתקיים בשבוע הבא. הסחורות שישתתפו בטנדר כוללות מבחר של גלם מאנגולה במשקלים שבין 7- ל-10.80+ קרט. הצפייה בסחורות תתקיים במהלך כל שבוע הגלם.

רפאל ביטרמן, מפיוז'ן אלטרנטיבס מכרזים אמר כי החברה שמחה להשתתף בשבוע הגלם הבינלאומי השני. "כמומחים מובילים המקיימים מכרזי יהלומים בינלאומיים, אנו שמחים להשתתף שוב בשבוע הגלם הבינלאומי. אנו רואים ברמת גן כמרכז גלם חשוב וצומח, ונכלול את ישראל במכרזים שנקיים בעתיד ככל שנוכל. ביחד עם השותפים שלנו, הניג ושות', אנו מקיימים בנוסף למכרזי גלם גם טנדרים של מלוטש, מלס, יהלומי פנסי צבעוניים וספיישלים", ציין ביטרמן.

סגן נשיא הבורסה ויו"ר ועדת גלם המארגנת את האירוע, ארנון יובל, ציין את הטנדר המוצלח של פיוז'ן אלטרנטיבס ממכרה קאו ( KOA ) שנערך ב-2013, ואמר כי הוא מאוד מעריך את החברה שהביאה לפריצת דרך בישראל. "אנו מתרגשים לקראת הטנדרים מאנגולה ומקווים שיתקיימו בעקבותיהם טנדרים רבים נוספים ממקורות חדשים", אמר.

בנוסף לטנדרים של הניג-פיוז'ן, יתקיימו בשבוע הגלם הבינלאומי השני כמה טנדרים של מפיקות הגלם הגדולות בעולם; אלרוסה, דה בירס וריו טינטו וכן של בית המכירות הפומביות צופיס 1818.