נחתם הסכם עם חברת התעופה טורקיש איירליינס

נחתם הסכם עם חברת התעופה טורקיש איירליינס

מעתה כל חברי הבורסה זכאים להטבות מועדון טורקיש A-Class
במסגרת המאמצים לשיפור התנאים לחברים, ארחה הבורסה אמש משלחת מטעם חברת טורקיש איירליינס על מנת להגיע להסכם המשפר את תנאי חברי הבורסה בטיסות החברה.
המשלחת הטורקית כללה את ראש הארגון ומנהל המכירות, את מנהל נכסים האזורי ואת ומנכ"ל טורקיש ישראל. הם נפגשו עם נשיא הבורסה יורם דבש, עם מר יחזקאל בלום, מ"מ נשיא הבורסה, עם גברת חני ישראלי יו"ר ועדת צרכנות ועם מר יובל גור אריה, יחד עם נציגי תלמה והחברים שבי ושוקי גונן דוברי הטורקית, שסייעו בתרגום.
פרטי ההסכם סוכמו בעזרת ובתיווך חברת תלמה תיירות שסייעה ותרמה רבות לחתימת ההסכם. במסגרת ההסכם החדש, כל חברי הבורסה יקבלו מעמד של חברי מועדון ההנחות הגבוה ביותר שיש לטורקיש איירלנייס להציע - A class. המועדון מבטיח הנחות והטבות, וכן הנחות בלעדיות ליעדים העיקריים כמו הודו, הונג קונג וארה"ב, ולקראת תערוכות בינלאומיות. בנוסף מבטיח ההסכם הקלות על הנוסעים בטיסות הקונקשן.
יורם דבש הודה למנכ"ל תלמה אייל סלוק, ליו"ר ועדת צרכנות חני ישראלי ולכל אלה שפעלו למען ההסכם ואמר כי ההנהלה וועדת הצרכנות ימשיכו לאתר הזדמנויות נוספות להקלה על החברים ולשיפור תנאיהם בכל האפיקים, כאשר ״תחום התעופה הוא רק אחד מהם״. 
 
צילום: דני ארוסי