מחשבון המרת מטבעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יהלומים בורסת היהלומים
הודעות         מודעות        
  • חיפוש עבודה
    מנהל ייצור תכשיטים,גמולוג,קניין מלוטש ואבני חן,מעצב, :+33 שנות ניסיון . בתחום יהלומים \ תכשיטים, גמולוג.מנהל ייצור תכשיטים. קנייה ומיון יהלומים ואבני חן (עגולות, פרינסס, בגטים, טייפרים, מרקיזות וכיוצ"ב), ניהול מלאי יהלומים ואבני חן, התאמתם הייעודית לתכשיטים ועריכת עץ מוצר, עיצובים לפי בקשת הלקוח (עיצוב ממוחשב), התאמת יהלומים ואבני חן לשיבוץ, מדידה, ותיקון אבנים לתכשיטים ניהול שיבוץ,צורפות. ביקורת איכות על עבודות הצורפות,שיבוץ, ביקורת יעוץ ועזרה טכנית למודליסטים. ניהול ופיקוח על כל שלבי יצור התכשיט מהתחלה עד הגמר. מתאים גם ליהלומן שרוצה להיכנס לתחום התכשיטים . אפשרי גם עבודה משרדית , או מישרה חלקית . טלפון: 0523207499
     
  • דרושה מזכירה
    עבור חברת יהלומים בבורסה דרושה מזכירה משרה מלאה. דרישות התפקיד: חריצות , ראש גדול , יכולת עבודה תחת לחץ שלי ט ה באנגלית וביישומי מחשב. נא להעביר קו"ח במייל: Tzahy.dvldiam@gmail.com רק פניות מתאימות ייענו.
     
  • למכירה חדר הרתחות
    6.11.17 למכירה חדר הרתחות ותיק בעל מוניטיןלפרטים: 054-6787921
     
  • להשכרה בסיטי טאוור
    6/11/17  להשכרה דירה כ60 מטר מרוהט בסיטי טאוור מיידי טל': 0543972568 
     
  • חיפוש עבודה
    2.11.17 גמולוגית מנוסה מחפשת עבודה .גמולוגית אמינה, אחראית וחרוצה מעוניינת להשתלב שוב בתחום .בעלת נסיון תעסוקתי של כ-5 שנים במעבדה גמולוגית שם: לימור מזרחי טלפון: 054-7471235
     
  • דרושה פקידה
    2.11.17דרושהפקידה למשרה מלאה, משרד בבורסהנא ליצור קשר בטלפון27355/ 03-7525640
     
 

מנכ"ל חברת הליטוש של אלרוסה מבקר בישראל

 
מנכ"ל חברת הליטוש של אלרוסה מבקר בישראל
א א א

ומדבר על הקשרים בין החברה הרוסית לענף בארץ
 
פבל ויניצ'ין, מנכ"ל חברת DIAMONDS ALROSA, חברת הליטוש של אלרוסה, ביקר בישראל לאחרונה וישב עם IDEX כדי לדון במטרת הביקור.
מהי מטרת ביקורך?
"באנו לכאן כדי להראות את אוסף ייחודי של יהלומים מלוטשים, תחת השם "שושלת" (Dynasty) , ללקוחות הישראליים. האוסף יימכר במכירה פומבית מקוונת במהלך חודש נובמבר. בהתחשב השותפות ארוכת טווח בין תעשיית היהלומים הישראלי ואלרוסה, נתנו לקוחות הישראלים את ההזדמנות לראות את אוסף לפני המכירה הפומבית ושאר העולם.
"מאחר ושוק היהלומים המודרני הוא גלובלי, והלקוחות בדרך כלל נוסעים הרבה ויש להם משרדים בכל העולם, רבים מהם כבר ראו את האוסף ברוסיה ובהונג קונג. יחד עם זאת, כמה לקוחות ביקשו להציג את האוסף בישראל, ודיאמונד אלרוסה שמחה להיענות לבקשה."
 
 
איך היית מתאר את האוסף?
"האוסף הוא ייחודי באמת, אז הוא מעורר הרבה רגשות אצל אנשים. גולת הכותרת של האוסף הוא יהלום יוצא דופן – 51-קרט, צבע D, בהירות VVS1 וחיתוך טריפל אקסלנט. זה היהלום הכי בהיר ויקר שליטשו ברוסיה. המאפיינים של האבן (כמו גם ארבעת האחרים באוסף) מאושרים כולם על ידי ה-GIA. הפרמטרים האלה מתגלים בפחות מ-1% מכל האבנים המלוטשות בעולם, כך שבהחלט מדובר באוסף יוצא דופן.
"כל חמשת היהלומים עשויים מאבן אחת, ששקלה 179 קראט והתגלתה ביקוטיה. לקח לנו הרבה זמן (18 חודשים) כדי לתכנן וליצור את האוסף מאבן גלם אחת. כשהתבוננו בגלם, רצינו להוציא ממנה את היהלום הגדול ביותר האפשרי, ע המאפיינים הטובים ביותר. שאר ארבעת האבנים "נולדו" תוך כדי העיבוד."

זה הניסיון הראשון שלנו ביצירת אוסף כה ייחודי של מלוטשים. אנחנו מעריכים כי לאוסף תהיה הצלחה גדולה, וזה לבטח לא יהיה האוסף האחרון. אנחנו מכינים את התשתית למכירת האוספים הבאים. זו תהיה המכירה הפומבית המקוונת הראשונה שלנו, ומחלקת ה-IT (טכנולוגיות מידע) שלנו מפתחת עכשיו פלטפורמה חדשנית למכירות הבאות."
כמה חשוב השוק הישראלי לאלרוסה?
"לאלרוסה ולישראל יש היסטוריה ארוכה ומצליחה של שותפות. בשנת 2016, לקוחות ישראלים רכשו יהלומים גולמיים של אלרוסה בשווי של יותר מ-470 מיליון דולר. בנוסף, החברה חתמה על מזכר הבנות עם בורסת היהלומים הישראלית, ואנו רואים פיתוח של שיתוף פעולה בין ה-IDE אלרוסה, בעיקר בתחום חילופי מידע ובמאבק המשותף נגד תופעה של יהלומים סינתטיים בשוק ויצירת שרשרת היצע שקוף. יש עוד תכניות והסכמות על פעולה משותפת, ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה.
מה היא עמדתך בנוגע למצב הנוכחי של שוק היהלומים בעולם?
"ליהלומים מלוטשים ולתכשיטים יש עדיין ביקוש טוב, כפי שרואים בדיווחים שונים על המכירות. יש אנשי שיווק שטוענים כי "מילניאל'ז" (קהל המורכב מבני 25-35, פחות או יותר) לא מתעניינים ביהלומים כמו הוריהם, אבל אני רואה שיהלומים עדיין מזוהים עם רגשות, עם סטטוס ועם ערך. כדי לשמר ולפתח את הדרישה הזו, התעשייה חייבת להשקיע עוד ועוד בשיווק, ולהתפתח לפי המגמות החדשות.
"העולם משתנה, ואתו גם צרכי ודרישות הצרכנים. זה קריטי עבור הלקוחות לדעת שהם קונים יהלומים הוגנים, שלא הגיעו מאזורי מלחמה, שהכרייה וההפקה שלהם בת-קיימא, שהם אותנטיים. אלה מגמות כלליות בשוק הצרכני, והן באות לידי ביטוי גם ביהלומים. גם נושא היהלומים הסינטטיים דורש מאתנו התייחסות: להסביר לצרכן את ההבדל המהותי בין הסינטטי לטבעי, וכמובן לנסות להגן על הצרכנים מפני ערבוב חסוי של השניים. אלה המשימות שלנו אל מול הלקוחות, ואנחנו בונים את האסטרטגיה שלנו על פי הצרכים האלה."

מאמר זה פורסם לראשונה על ידי IDEX

 
 
חזרההדפסשלח לחבר