איגוד מפיקי היהלומים (DPA) השיק 2 פרסומות חדשות במסגרת הקמפיין 'Real is Rare'

איגוד מפיקי היהלומים (DPA) השיק 2 פרסומות חדשות במסגרת הקמפיין 'Real is Rare'

הסרטון הראשון, שנקרא 'The Reveal', הושק בטקס פרסי האמי הלטיני ה-18, וחשף פרשנות מודרנית לאהבה ויהלומים.  הסרטון השני, שנקרא 'The Other Party', שודר לראשונה ברשת ABC בטקס פרסי המוזיקה לשנת 2017.


הקמפיין כולל שימוש במגוון זירות שיווקיות כגון, דפוס, דיגיטל, טלוויזיה, קולנוע וכו'. שני הסרטונים הופקו יחד עם סוכנות הקריאייטיב של איגוד מפיקי היהלומים, Mother New York.

סמנכ"לית השיווק של DPA, דברה מרקוארד (Deborah Marquardt) אמרה: "שני הסיפורים החדשים הם אבולוציה טבעית של הקמפיין שלנו. הם מראים כיצד רגעים אוניברסליים מוכרים של קשר רגשי, שלמרות זאת עדיין מיוחדים ואישיים, ראויים ליהלומים. הקהל מקבל הצצה לרגעי זוגיות פרטיים, בו תפקיד היהלום הוא מהותי לסיפור ומביע את אהבתם, את חייהם המשותפים והמחויבות אחד לשנייה.

הסרטון 'The Other Party' הנו רומנטי ומציג זוג צעיר מאורס, בזמן שהסרטון 'The Reveal' מציג את הרגעים הפרטיים של זוג נשוי בביתו".

טניה דוקס (Tanya Dukes), שעיצבה את הקמפיין, הסבירה: "המטרה שלי הייתה למצוא תכשיטים שישלימו את הסיפור הייחודי ויתאימו לטון של הסרט. 'The Other Party' הוא סרטון המספר סיפור פלרטטני ולכן בחרתי טבעת אירוסין הנקראת 'Integré three-stone diamond engagement ring' של פלוצ'ניק (Pluczenik) יחד עם עגילים של מישל פנטצ'י (Michelle Fantaci). לעומת זאת, 'The Reveal', מציג זוג ותיק יותר, בסרטון שקט ואינטימי יותר ולכן התאמתי להם טבעת יהלום קלאסית של הארי קוטלר (Harry Kotlar) וטבעת נישואין של מימי סו (Mimi So) ועגילים של Kwiat להשלמת המראה.

קרדיט תמונה: צילום מסך יוטיוב