אריק ג'נס הודיע על עזיבתו את בנק ABN AMRO

אריק ג'נס הודיע על עזיבתו את בנק ABN AMRO

אריק ג'נס (Erik Jens), אחד מהאנשים המוכרים והמוערכים ביותר במגזר הבנקאי בסחר היהלומים, הודיע על עזיבתו את בנק ABN AMRO, אחרי 5 שנים שכיהן כראש חטיבת לקוחות היהלומים והתכשיטים.

גירט ואן רייזן (Geert van Reisen), נבחר לתפוס את מקומו של ג'נס, החל מהראשון בדצמבר ועד לתום סידור ההליכים הפנימיים.

ג'נס מסר: "הצוות שלנו בחטיבת היהלומים והתכשיטים ( D&JC) הוא מדהים, ונתתי את המיטב שיכולתי במהלך 5 שנותיי במחלקה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצוות הנפלא שלי, ובטוח כי עכשיו כשגירט לקח את הפיקוד, החטיבה תנוהל על ידי יורש חזק ומנוסה. אני רוצה גם להודות ללקוחות שלנו, על האמון המלא שנתנו בנו. אני אמשיך להיות מעורב בצד הפיננסי של ענף היוקרה גם בהמשך דרכי".

הבנק ההולנדי, ABN AMRO, הודיע כי חטיבת D&JC תשתייך לחטיבת מימון מסחר וסחורות (TCF), במסגרת עסקי הבנקאות המסחרית והמוסדית.

רוקר ואן נוייגיס (Rutger van Nouhuijs), מנכ"ל הבנקאות העסקית והמוסדית ציין: "אנו מודים מאוד לאריק ג'נס על ההתלהבות והאנרגיות בהפיכת עסקים שונים ללקוחות הבנק. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הקריירה".

הבנק מסר: "ל גירט ואן רייזן יש ניסיון רב במגוון תפקידים ניהוליים בתעשיות שונות בהולנד ובמדינות נוספות. גירט מתפקד כמנהל העולמי של האסטרטגיה, הסיכונים ותיקי ההשקעות ב-D&JC

חטיבת לקוחות היהלומים והתכשיטים בבנק ABN AMRO פועלת למעלה מ-100 שנה ומתפקדת כספקית מובילה בתחום השירותים הפיננסיים למגזר היהלומים והתכשיטים.

חטיבת היהלומים והתכשיטים ( D&JC) פועלת כיום מתוך ארבעה אתרים ברחבי העולם - אנטוורפן, דובאי, הונג קונג וניו יורק.

קרדיט תמונה: JCK