"טיפאני" היא אחד ממותגי היוקרה האהובים על דור ה-Y

"טיפאני" היא אחד ממותגי היוקרה האהובים על דור ה-Y

על פי סקר בארה"ב, בענפי התכשיטים, השעונים והנעליים - טיפאני ( Tiffany) , רולקס ( Rolex) וג'ימי צ'ו ( Jimmy Choo), בהתאמה, הוכיחו כי הם המותגים המובילים והעוצמתיים ביותר - על פי סקר שנערך על ידי חברת MVI, בין התאריכים 20-22.11.17, בקרב 978 גברים ונשים בגילאי 40-25, בעלי הכנסה של 80 אלף דולר ויותר.

ליז צ'טלין, נשיאת חברת MVI : "בסקר השתתפו צרכנים צעירים ועשירים (דור ה-Y) בארה"ב שהתבקשו לבחור את מותגי היוקרה המועדפים עליהם מתוך קטגוריות שהוצגו להם שכללו תכשיטים, אופנה (הלבשה), נעליים, תיקי יד, שעונים, בתי מלון, משקפיים ומכוניות".

צ'טלין הוסיפה ואמרה: "אחת המסקנות שעלו מהסקר הוא חסך של מותגים מובילים בקטגוריות האופנה, תיקי יד, מכוניות, בתי מלון ומשקפיים. כך שאין ספק כי מדובר בהזדמנות גדולה עבור מותגים שונים בתחום שיכולים לחזק את המעמד שלהם בקרב הצרכנים הצעירים שיניעו את כוח הקנייה ב-30 שנים הבאות".

בנוסף, צ'טלין גורסת כי מותגי יוקרה אשר אהובים על דור ה-Y, הם הראשונים ששמו לעצמם למטרה לרכוש ידע והבנה עמוקה של המותגים שכבר הצליחו לחדור לשוק של הקהל הצעיר שרק הולך וצובר תאוצה.

מקור