אלרוסה מפתיעה עם קמפיין לשיווק יהלומים
אלרוסה מפתיעה עם קמפיין לשיווק יהלומים
ענקית כריית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) נכנסה לאחרונה לתחום השיווק הגנרי של תכשיטי יהלומים.
אלרוסה השיקה קמפיין פרסומי, השם דגש על טבעות אירוסין ועל הריטואל הקבוע של גבר המפתיע את חברתו בהצעת נישואין לא צפויה עם טבעת יהלום.
אלרוסה בנתה קמפיין רגשי במטרה לפתות את בני ובנות "דור המילניום" לקנות טבעות אירוסין ונישואין. מדובר בצעד מפתיע למדי מצד החברה, שכן עד לאחרונה התמקדה בכריית יהלומים בלבד. החברה מנסה לשכנע את הציבור באמצעות קמפיין וידאו ובאמצעות תחרות המחפשת את המשתתפים בעלי הצעת הנישואין המקורית ביותר. הזוכים בתחרות יקבלו טבעת יהלום.
אלרוסה הציגה בסרטון פרסומת שעלה לרשת את הדגם0.70-carat, I-color, SI1-clarity - יהלום מלוטש שיוצר במפעל התכשיטים של מוסקבה (Moscow Jewelry Factory), אשר רוכשת את היהלומים ממחלקת הליטוש של אלרוסה. הסרטון מציג אדם שמציע נישואין לחברתו לפני משחק הוקי בין נבחרות רוסיה ושבדיה. הסרטון זכה לפופולאריות ברשתות החברתיות.
אלרוסה תפרסם את תוצאות התחרות לפני יום האהבה (Valentine's day), כאשר יהיה כאמור לפחות זוכה אחד בטבעת דומה לזו שהוצגה בסרטון הפרסומת. עד כה, בכל הנוגע לשיווק הגנרי, אלרוסה עובדת עם איגוד יצרני היהלומים ((Diamond Producers Association.