מכירות התכשיטים בארה"ב רשמו עלייה משמעותית בחג המולד

מכירות התכשיטים בארה"ב רשמו עלייה משמעותית בחג המולד

חדשות טובות לקמעונאי התכשיטים בארה"ב: ענקית האשראי מאסטרקארד דיווחה שנרשמה עלייה של 5.9 אחוזים במכירת תכשיטים במהלך חג המולד ובשבועות שקדמו לו.

העלייה במכירת תכשיטים התקיימה בעיקר הודות למבצעים של הרגע האחרון.

בסה"כ, ב-2017 היקף המכירות לציבור בארה"ב רשם עלייה של 4.9 אחוזים, וכך נקבע שיא חדש בהוצאת דולרים לקניות מצד הציבור, כך לפי הדיווח של מאסטרקארד. העלייה הזו בהיקף המכירות, שנה שנייה ברציפות ולראשונה כך מאז 2011, מהווה סימן לכך בעלייה בביטחון הצרכנים, לפי מומחים כלכליים. אותו דיווח של מאסטרקארד הוסיף שחלק גדול מהמכירות בוצעו באמצעות האינטרנט.

עיקרי הדו"ח של מאסטרקארד:

  • נרשמה עלייה של 7.5 אחוזים במכירת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, העלייה הגדולה ביותר בעשר השנים האחרונות. כמו כן, נרשם גידול של 5.1 אחוזים במכירת ריהוט ומוצרים לבית.

  • קידומי המכירות והמבצעים, שהגיעו בשלב יחסית מוקדם, נשאו פרי כאשר נרשם זינוק במכירות כבר בשלושת השבועות הראשונים של נובמבר.

  • גם בשלבים יחסית מאוחרים של "קדחת הקניות", בסמוך לחג המולד, הציבור המשיך לקנות, כאשר ה-23 בדצמבר היה היום השני החזק ביותר במחזור המכירות שלו, כאשר רק ימי ה "בלאק פריידיי" רשמו מחזורים גדולים יותר. אלה היוו בשורות מעולות למספר ענפים קמעונאיים, ביניהם מכירת תכשיטים.

מאסטרקארד ציינה, שהחוזק של הכלכלה האמריקנית היוותה גורם משמעותי בעליית מחזורי המכירות ובנוסף את הקמעונאים שהצליחו למשוך את הצרכנים באמצעות אסטרטגיות מכירה חדשות.