שבוע היהלומים הבינלאומי ה-7 נפתח בהצלחה גדולה!

שבוע היהלומים הבינלאומי ה-7 נפתח בהצלחה גדולה!

ב-5.2.18 בצהריים פתחנו באופן רשמי את שבוע היהלומים הבינלאומי עם מאות קניינים שהגיעו מכל רחבי העולם אלינו לרמת גן, לשבוע של מפגשים, הכרויות, הרצאות וכמובן עסקים.

במסגרת אירועי הפתיחה חשפנו את מדד גט דיימונד, הראשון מסוגו בעולם, המציג את ערך היהלומים על פי סך עסקאות יומי, אומד את שוק היהלומים ונותן תוקף לערך המטבע הוירטואלי - 'קראט'.

כולנו תקווה שהמדד יזכה למקום של כבוד לצד המדדים החשובים בשוק ההון.

תודה לכל המשתתפים ולצוות המארגן! נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש אירח את שר הכלכלה מר אלי כהן, מנכ"ל משרד הכלכלה מר שי רינסקי והמשנה למנכ"ל הגברת נעמה קאופמן פס, מזכיר הממשלה מר צחי ברוורמן, ראש עיריית רמת גן מר ישראל זינגר, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים מר קובי קורן, נשיא הבורסה לאבני חן מר שלמה אשד, נשיאי הכבוד של הבורסה, אבי פז, שמואל שניצר ויאיר סהר, נשיא CIBJO מר גיטנו קבליירי, נשיא הכבוד של WFDB מר אלי אייזיקוב, נשיא בורסת היהלומים של ניו יורק מר ראובן קאופמן, מנהל חטיבת המכירות של אלרוסה מר יבגני אגוריב, נציג צ'אוטאיפוק אלכס טאנג, נציגי עלי באבא ג'ון זן וחן סבן, ונציגי CBG.

תודה גם למנכ"ל הבורסה מר אלי אבידר, ליו"ר ועדת היגוי תערוכות מר עזרא בוארון, יו״ר המכון בועז מולדבסקי ולכלל חברי הבורסה על ההתגייסות המלאה.

לגלריית התמונות מטקס הפתיחה והיום הראשון של שבוע היהלומים, לחצו כאן 
לגלריית התמונות מהיום השני של שבוע היהלומים לחצו כאן
  
 
צילום: שלושה צלמים