לפי מידע מוקדם של מחלקת המסחר האמריקאית, נמכרו תכשיטי ושעוני יוקרה בהיקף של 8.5 מיליארדי דולרים, כל זאת בתקופה שאחרי ערב השנה האזרחית החדשה ולפני יום האהבה (ולנטיינז דיי)
אמנם מחזור המכירות של ינואר היה נמוך משל החודשים שקדמו לו בשלהי 2017, אך זה כמובן צפוי לאור העובדה שמדובר בחודשים הקודמים לתקופת חג המולד, בהם מחזורי המכירות הם הגבוהים בשנה.
צרכני התכשיטים בארה"ב, באופן כללי, קנו יותר תכשיטים ב-2017 באופן שכנראה מעיד על המצב הטוב בו כלכלת ארה"ב נמצאת בתקופה זו. לפי התחזיות וההערכות, זו צפויה להיות המגמה במהלך השנה הנוכחית והחודשים הקרובים יספקו את התשובה לכך.