ענק עם יהלום בשווי 33 קראט במוקד המכירה של סות'ביז בניו יורק

ענק עם יהלום בשווי 33 קראט במוקד המכירה של סות'ביז בניו יורק

תאגיד המסחר סות'ביז (Sotheby's) יעמיד למכירה תליון שבבסיסו יהלום של 33.25 קראט, שלפי ההערכות יימכר תמורת כחמישה מיליוני דולרים במכירה הפומבית המסורתית של החברה בניו יורק (Magnificent Jewels Spring Sale).

מכירת התליון הייחודי הינה אחת מתוך שלוש מכירות שתקיים סות'ביז בניו יורק שבהן גם יועמדו למכירה תכשיטים הכוללים יהלומים צבעוניים, ביניהם יהלום ורוד בשווי 7.01 קראט ובדרגת צלילות S12 בטבעת, שההערכות מדברות על כך שיימכר בסכום הנע בין 4.2 ל-5.2 מיליוני דולרים.


יחד עם אלה, מוצעת למכירה טבעת עם אבן ברקת של 7.37 קראט, בצבע כתמתם-ורוד ובדרגת צלילות 1VS, שההערכות מדברות על כך שיימכר בסכום הנע בין שלושה לחמישה מיליוני דולרים. בקטגוריית התכשיטים מוצעת אבן ספיר כחולה של חברת קרטייר (Cartier) בשווי של 52.89 קראט, עם הערכות שיימכר בסכום של בין 125 ל-150 אלף דולרים.


במכירת Jeweler's Eye הייתה התעניינות רבה במכירת התכשיטים של החנות פרד לייטון (Fred Leighton). מכירה זו התקיימה לאחר המכירה Magnificent Jewels שנערכה ב-18 באפריל. למחרת התקיימה המכירה של Fine Jewels. ההצגות המוקדמות של כל המכירות החלו ב-13 באפריל בניו יורק.