רוזי בלו תשקיע בחברת ליאו שכטר

רוזי בלו תשקיע בחברת ליאו שכטר

חברת היהלומים ההודית-בלגית "רוזי בלו" (Rosy Blue) תשקיע כספים בהיקף מועט בחברת "ליאו שכטר", כך נמסר מטעם שתי החברות. מהלך זה משקף את הבעיות הכלכליות המאפיינות את ענף סחר היהלומים בתקופה האחרונה. בהודעתה של ליאו שכטר צוין שהמהלך עתיד לצאת לפועל במהלך התקופה הקרובה, ושזהו ציון דרך ונקודת שיא ביחסים העמוקים בין שתי החברות ב-30 השנים האחרונות.


"חברת ליאו שכטר תמשיך לפעול באופן עצמאי בניהולה של משפחת שכטר ובהתאם למתווה הניהולי שקבעה המשפחה. שתי החברות ינסו במשותף ליישם מהלכים שייעלו את התשתיות הניהוליות שלנו ברחבי העולם, וזאת במטרה לספק ללקוחותינו שירות טוב ככל האפשר".


אליוט טננבאום, אחד מבכירי ליאו שכטר: "אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות, הנמשך למעלה משתי דורות ועכשיו יעלה בדרגה, ייתן מענה ראוי וייחודי לדרישות של תעשיית היהלומים בימינו. מאז כניסתה של ליאו שכטר לענף לפני 65 שנים, החברה ידעה לזהות הזדמנויות לשיתופי פעולה מוצלחים שהפיקו תוצאות מעולות".


מנכ"ל רוזי בלו, אמית בהאנסאלי, הגיב על המהלך: "רוזי בלו נהנית שנים רבות משיתוף פעולה ארוך ובעל אמון עם חברת ליאו שכטר, זאת הודות לערכים המשותפים שלנו הנשענים על עבודה קשה ויושר. האופי האחראי והחשיבה לטטוח ארוך, המאפיינים את אליוט וצוותו יסייעו מאוד לחברת רוזי בלו להצליח בשוק המתפתח".