ראש השרים במדינת גוג'ראט שבהודו, מר ויג'אי רופאני הגיע לביקור בבורסה

ראש השרים במדינת גוג'ראט שבהודו, מר ויג'אי רופאני הגיע לביקור בבורסה

בתאריך ה-1 ביולי, ביקר בבורסת היהלומים מר ויג'אי רופאני, ראש השרים במדינת גוג'ראט שבהודו, בנוכחות נשיא הבורסה, מר יורם דבש, יו"ר מכון היהלומים, מר בועז מולדבסקי, נשיא התאחדות התעשיינים, מר קובי קורן, מ"מ הנשיא, מר חזי בלום וחברי הנהלה נוספים.

בטקס קבלת הפנים התייחס נשיא הבורסה לקשר המיוחד עם הודו ואמר: "כבר 40 שנים  קיים קשר אמיץ וייחודי בין קהילת היהלומנים ההודית לזו הישראלית, קשר עסקי, חברי וקהילתי המביא לענף צמיחה ושגשוג". הוא ציין, כי לטעמו הקשר הוסיף והתחזק בעקבות ביקור משלחת רה״מ להודו בינואר האחרון, בה לקח חלק, וכן הזכיר בפניי רופאני והנוכחים כי לפני 11 שנים, מר נרֶנְדְרַה דמודרדס מודי, קודמו בתפקיד וכיום ראש ממשלת הודו, ביקר גם הוא בבורסה שלנו.

השר רופאני התייחס גם הוא לתפקידה של תעשיית היהלומים בקשר בין המדינות ואמר "הידידות בין ישראל והודו ידועה בעולם ותעשיית היהלומים מהווה חלק מרכזי ביחסים האלה, בזכות הצלחת הענף וכוח האדם המיומן ואני אסיר תודה על כך."

סגנית שגריר הודו בישראל אנג'ו קומאר, שנכחה גם היא באירוע, אמרה "מערכת היחסים בין ישראל והודו היא כמו אבן חן, ואנחנו רוצים לשמור על הניצוץ הרב שלה. אנחנו בשגרירות רוצים לעזור בכל בעיה, אנחנו עושים את המיטב על מנת לקצר את הליך קבלת אשרות העבודה והשהייה על מנת להקל על הסחר בין המדינות."

בסיום דבריו של נשיא הבורסה, הוא הודה לשר ויג'אי רופאני ולמשלחתו ואמר: "אני מאחל לכם המשך ביקור מוצלח במדינת ישראל ומברך את כולנו ב40 שנים נוספות (לכל הפחות) של מערכת יחסים חברית ועסקית טובה".