פנחס פוזיילוב חוגג את יום הולדתו ה-90

פנחס פוזיילוב חוגג את יום הולדתו ה-90

בשבוע שעבר היה לנו את הכבוד לחגוג את יום הולדתו ה-90 של יקיר הבורסה, מר פנחס פוזיילוב, יחד עם שושנה אשתו, ילדיו ומשפחתו המורחבת.
אישיותו המיוחדת של פנחס והשפעתו ארוכת השנים על התעשייה, הוזכרו בכל אחת מהברכות שנשאו בטקס. הדוברים הרבים סיפרו כי מלבד התרומה האדירה שלו לענף הישראלי, דרכיו של פנחס כאדם, נגעו והשפיעו על כל אחת ואחד שפגש בו לאורך הדרך, כיהלומן, איש ציבור ואיש משפחה.
נשיא הבורסה יורם דבש נשא דברים במהלך הטקס: "פנחס עבורי הוא חלק מהבסיס והשורש של הבורסה שלנו, אחד מחלוצי הדרך הוותיקים שסללו ועיצבו את הענף שלנו להיות מה שהוא היום. "זו זכות גדולה לחגוג את יום ההולדת ה-90 של אדם כמו פנחס, איש שפרץ את הדרך בשנות ה-40 וה-50 כשמדינת ישראל הייתה בראשית דרכה, והוביל את התעשייה כולה בזכות החזון שבער בו בימיו הראשונים כיהלומן. תמיד פעל במאמץ אדיר, מעוף ואמונה תמידית בדרך. הייתה לנו שיחה לפני שרצתי לבחירות להנהלה בפעם הראשונה. בפתיחות רבה ועם ידע מפואר, פנחס סיפר לי על ההיסטוריה של הענף ועל תפיסת העולם שלו. הייתי נפעם מהמפגש איתו, השיחה הקולחת והאהבה שלו לבורסה שלנו, למדתי ממנו הרבה ואני אסיר תודה על כך."
רבים מהדוברים חלקו סיפור אישי ושיתפו איך בכל פעם שפגשו בפנחס, למדו ממנו ושאבו השראה גדולה מהאדם שהוא. 
חגיגת יום ההולדת הייתה רגע גדול לבורסה, מלבד החגיגה הפרטית של פנחס זוהי הוקרת תודה עמוקה לפנחס ולראשוני הענף.
בשם הבורסה כולה אנו רוצה להודות לפנחס ולברכו באריכות ימים, בריאות טובה ואושר.
 
Image may contain: 10 people, people smiling, people standing 
 Image may contain: 1 person
Image may contain: 9 people, people standing