מחשבון המרת מטבעות
 
 
 
 
 
 
יהלומים בורסת היהלומים
הודעות         מודעות        
  • חיפוש עבודה
    גמולוגית מנוסה מחפשת עבודה גמולוגית אמינה, אחראית וחרוצה מעוניינת להשתלב שוב בתחום בעלת נסיון תעסוקתי של כ-5 שנים במעבדה גמולוגית שם: לימור מזרחי טלפון: 054-7471235
     
  • מחפשת עבודה
             מחפשת עבודה מיון מלוטש, עובדת פרילנס, גמישה בשעות ובימי עבודה, בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנה ליצירת קשר: 052-8534409
     
  • חיפוש עבודה
    מחפש עבודה מהל ייצור, מנקד, גימולוג, מתקן אקסלנטיים באלפיות נייד – 050-4334442  
     
  • דרושה פקידה
    דרושה פקידה למשרה מלאה ,חרוצה ואמינה ידע בתוכנות אופיס ובשפה האנגלית -חובה ידע בתוכנת פנטזי- יתרון למילוי מקום החל ממרץ 2019 קו"ח info@avnit.com
     
  • דרושה פקידה
    10.2.19 דרושה פקידה – עוזרת אישית משרה מלאה, תפקיד מגוון שליטה במחשב, הנה"ח דינמית ואחראית ליצירת קשר: 0543977144 (משה)
     
  • מחפשת עבודה כממיינת
    לכל מעין דבאי שירות מקצועי בתחום מיון וצבע יהלומים מלוטשים, בכל הגדלים, במשרד הלקוח, בשעות וימים גמישים בהתאם לצורך  ניסיון מעל ל20 שנות עבודה בתחום מיון היהלומים. אחריות, קפדנות ומקצועיות מובטחת. לפרטים ניתן לפנות: לודמילה טרנטול 054-4517460
     
 

קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight

 
קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight
א א א

קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight המסכם את מכירות תכשיטי היהלומים לשנת 2017. הדוח מציג שיא של 82 מיליארד דולר במכירות כאשר שני שלישים מהרכישות בוצעו על ידי קהל צעיר. בסקירה מיוחדת של דפוסי הקנייה של "דור המילניום" (בגילאי 21-39), ו"דור ה-Z" (בגילאי 18-20) הוצג כי קהל הצעירים הוא בעל יכולת קנייה רבה שיש להשקיע בה.
 
הקונים הצעירים מעוניינים לרכוש בתנאים שלהם – הידע שלהם בעולמות עיצוב תכשיטי היהלומים, איכותם, תמחור ומותגים, הוא רב יותר מהדורות הקודמים. לצד אלו, הם גם דורשים שקיפות, אותנטיות, ייחודיות והשפעה חברתית חיובית מהטובין שהם קונים. הרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם הם מרכז החיים, לכן הם מנוע משמעותי בבחירת התכשיט והרכישה שלו.
על פי דה בירס, מסקנות אלו הן בלב השיווק של אגודת יצרני היהלומים. נשיא הבורסה מר יורם דבש התייחס לדוח ואמר: "המסקנות העולות מהדוח מעידות על מגמה חיובית, ומוכיחות שהמהלכים שנעשו על ידי ה-DPA מביאים לתוצאות טובות, ויש להמשיך לעקוב אחר המגמה ולראות לאן היא מתפתחת. לצד זה, זוהי קריאה לתעשיית היהלומים לבחון את המהלכים הבאים".
נראה כי הגישה החדשה שדה בירס מציגה בדוח שמה דגש על תפיסת הקונים בעתיד, תוך הבנה שפיצוח המכירות לדור הצעיר הוא מהלך נדרש, וייתכן ששם נמצא עתיד הענף וההתפתחות שלו ברמה העולמית.

 
 
חזרההדפסשלח לחבר