קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight

קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight

קבוצת דה בירס פרסמה את דוח ה-Diamond Insight המסכם את מכירות תכשיטי היהלומים לשנת 2017. הדוח מציג שיא של 82 מיליארד דולר במכירות כאשר שני שלישים מהרכישות בוצעו על ידי קהל צעיר. בסקירה מיוחדת של דפוסי הקנייה של "דור המילניום" (בגילאי 21-39), ו"דור ה-Z" (בגילאי 18-20) הוצג כי קהל הצעירים הוא בעל יכולת קנייה רבה שיש להשקיע בה.
הקונים הצעירים מעוניינים לרכוש בתנאים שלהם – הידע שלהם בעולמות עיצוב תכשיטי היהלומים, איכותם, תמחור ומותגים, הוא רב יותר מהדורות הקודמים. לצד אלו, הם גם דורשים שקיפות, אותנטיות, ייחודיות והשפעה חברתית חיובית מהטובין שהם קונים. הרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם הם מרכז החיים, לכן הם מנוע משמעותי בבחירת התכשיט והרכישה שלו.
על פי דה בירס, מסקנות אלו הן בלב השיווק של אגודת יצרני היהלומים. נשיא הבורסה מר יורם דבש התייחס לדוח ואמר: "המסקנות העולות מהדוח מעידות על מגמה חיובית, ומוכיחות שהמהלכים שנעשו על ידי ה-DPA מביאים לתוצאות טובות, ויש להמשיך לעקוב אחר המגמה ולראות לאן היא מתפתחת. לצד זה, זוהי קריאה לתעשיית היהלומים לבחון את המהלכים הבאים".
נראה כי הגישה החדשה שדה בירס מציגה בדוח שמה דגש על תפיסת הקונים בעתיד, תוך הבנה שפיצוח המכירות לדור הצעיר הוא מהלך נדרש, וייתכן ששם נמצא עתיד הענף וההתפתחות שלו ברמה העולמית.