נפתח קורס עזרה ראשונה: "תרכשו ידע קריטי להצלת חיים"

נפתח קורס עזרה ראשונה: "תרכשו ידע קריטי להצלת חיים"

השבוע נפתח קורס עזרה ראשונה מטעם מד"א, במעמד הנשיא יורם דבש, שזכה להיענות מרשימה של משתתפים. סוכם כי רכב עם ציוד רפואי יועמד לרשות הבורסה
ביום ראשון נפתח הקורס החשוב והחיוני בנושא עזרה ראשונה במרכז הרב תכליתי בקומה 23. הקורס מועבר על ידי מדריך מוסמך של מגן דוד אדום (מד"א) וזכה להיענות מרשימה.
 
נשיא הבורסה יורם דבש אמר בפתיחה כי "מעבר לפעילות ההנהלה לסייע לחברי הבורסה בפן המקצועי, אני רואה חשיבות רבה גם לצד החברתי והבריאותי– זה הבית שלנו והוא חשוב לנו. בין החברים ישנם מספר מתנדבי מד"א, בהם חיים אדלהייט, המתנדב במד"א כבר מגיל 16, כבר כ-40 שנה".
 
 
הנשיא דבש הודה לחיים דורי מנהל מרחב ירקון במד"א, שהבטיח להעמיד לרשות הבורסה רכב עם ציוד רפואי שימוקם בחניית שמשון, לאילן מועלם, מנהל התחנה וכמובן ליאיר רייכנברג, יו"ר הוועדה לקשרי רפואה, שדואג לאורך כל השנה לנושא הבריאות ויזם את הקורס והקשר החם עם מד"א.
 
יאיר רייכנברג אמר כי הוא זוכה לשיתוף פעולה מלא מצד הנשיא בכל נושאי הרפואה. עוד סיפר כי "ישנם עוד מתנדבים במד"א מהבורסה שנותנים מכל הלב ובשקט בלי שיידעו - כל הכבוד ויישר כוח".
 
 
מנהל מרחב ירקון במד"א חיים דורי כי היה בהרבה קורסים והעובדה שהקורס זוכה לברכה מנשיא מהבורסה אינה מובנת מאליה. עוד אמר כי "תקחו הביתה ידע שהלוואי שלא תשתמשו בו, אך החיים מכתיבים דברים אחרים". הוא הוסיף כי המטרה שלהם במד"א היא צמצום זמן התגובה, שהוא קריטי להצלת חיים. "אתם תוכלו לקחת חלק בזה - תוכלו להגיש את העזרה הראשונה, להתחיל החייאה עד להגעת אמבולנס או צוות רפואי".