מנכ"ל אלרוסה בביקור ראשון בבורסה: "ישראל גורם משמעותי"

מנכ"ל אלרוסה בביקור ראשון בבורסה: "ישראל גורם משמעותי"

סרגיי איבנוב התארח בלשכת הנשיא, שליווה אותו בסיור בבורסה. הנשיא יורם דבש סיפר לו על החוזקות שלנו וביקש ממנו להגביר את אספקת הגלם לישראל  
מנכ"ל אלרוסה סרגיי איבנוב התארח בלשכת נשיא הבורסה יורם דבש בביקורו הראשון בבורסת היהלומים הישראלית. הנשיא דבש סיפר לו על החוזקות שלנו במיומנות השיווק ובייצור באבנים גדולות, בנוסף להון האנושי האיכותי שקיים בבורסה ליהלומים וכמובן הניסיון והידע של שנים בתחום היהלומים.
 
השניים עוד דיברו על הקשיים של הענף ברמה הגלובלית והארצית ועל החשיבות להעצים את נקודות החוזקה שלנו מול התחרות עם הודו וסין ועל היתרונות בהסדרת הרגולציה והגברת השקיפות מול רשות המסים. הנשיא ביקש ממר איבנוב שיגבירו את אספקת הגלם האיכותי לישראל.
 
 
 
מנכ"ל ענקית הכרייה אלרוסה הביע את מחויבותו לישראל, שהיא שחקן משמעותי בשוק היהלומים לדבריו. הוא אמר כי הם מוכנים לדון בהזדמנויות חדשות. עוד הוא דיבר על השפעת מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין על הענף ואמר כי אנשים מוטרדים מהיבטים אתיים בכרייה, ודיבר אף הוא על חשיבות הגברת השקיפות בתחום.

במסגרת הביקור הנשיא והמנכ"ל ערן זיני ליוו את מר איבנוב בסיור במספר מוקדים בבורסה, הממחישים את היוזמות יוצאות הדופן שלנו, בהם מרכז המכרזים והמכירות הפומביות, החממה הטכנולוגית וחברת השיווק שעובדת מול עליבאבא ושחקנים נוספים.
 
 
הסיור במרכז המכרזים
 
הביקור בחממה הטכנולוגית
 
הביקור בחברת השיווק לעליבאבא