ראש עיריית רמת גן ופמלייתו הגיעו לביקור מקצועי בבורסה

ראש עיריית רמת גן ופמלייתו הגיעו לביקור מקצועי בבורסה

במסגרת הביקור, נערך לראש העיר סיור וירטואלי בפרויקט לחידוש מתחם בורסת היהלומים במשקפי תלת מימד. הנשיא דבש: "מצאנו אוזן קשבת אצל ראש העיר, הוא הבטיח לסייע ככל שיוכל"

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הגיע לבורסה לשיחה מקצועית על בורסת היהלומים והיוזמות שעל הפרק. שאמה הגיע אלינו יחד עם ישראל זרי, מחזיק תיק הבורסה, חברי המועצה וסמנכ"ל העירייה. נערך להם סיור בבורסה, בין היתר במרכז המכרזים והמכירות הפומביות, במיזם עליבאבא, באולמות המסחר ובאגף הטכנולוגי.

 
 
 
בגולת הכותרת של הביקור – ראש העיר ערך סיור וירטואלי בפרויקט לחידוש מתחם בורסת היהלומים במשקפי תלת מימד באמצעות אדריכל הפרויקט אבנר ישר. כך ראש העיר יכל לחוות את המקום, כאילו הוא נמצא בו באופן ממשי.
בפגישה הבכירים דנו בקידום פרויקט הדגל לבניית המגדלים בשטח הבורסה והגדלת זכויות הבנייה במתחם.
 
הדיון נגע גם בהסרת החסמים הבירוקרטיים להקמת מפעל הליטוש לאבנים גדולות בבורסה. כל זאת על מנת לחזק את ענף היהלומים ואת ייצורם בישראל, וכן כדי להוזיל עלויות הייצור ולהקל על היהלומנים.
 

 
כרמל שאמה הכהן היה נלהב מהתוכנית לפתח את מתחם הבורסה כמרכז עירוני שוקק, כמקובל בערים מובילות בעולם.
נשיא הבורסה יורם דבש מסר "אני שמח לומר כי מצאנו אוזן קשבת אצל ראש העיר, הוא הבטיח לסייע ככל שיוכל".

בביקור השתתפו חברי ההנהלה וגורמי המקצוע. הנשיא דבש ביקש להודות להם ולכל מי שתרם להצלחת הביקור החשוב.
השתתפו בפגישה מהנהלת הבורסה: חזי בלום מ"מ נשיא, בועז מולדבסקי סגן נשיא ויו"ר מכון היהלומים, בן ציון שאשו סגן נשיא, עזרא בוארון חבר הנהלה ויו"ר ועדת תערוכות, חני ישראל חברת הנהלה ויו"ר צרכנות וערן זיני מנכ"ל הבורסה.