120 קומות: המגדל הגבוה בישראל ייבנה במתחם הבורסה

120 קומות: המגדל הגבוה בישראל ייבנה במתחם הבורסה

בכך המגדל יהפוך לאחד מעשרת המגדלים הגבוהים בעולם. בנוסף, ייבנו שני גורדי שחקים נוספים במתחם. זאת לאחר הפגישה המקצועית של נשיא הבורסה יורם דבש וראש עיריית ר"ג שהתקיימה לאחרונה

התוכנית למגדל הגבוה בישראל, בבורסה ליהלומים, שודרגה והוא יהיה בן 120 קומות - אחד מעשרת המגדלים הגבוהים בעולם.

לאחר הביקור המקצועי של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן וחברי המועצה בבורסת היהלומים, העירייה הציגה בפני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת גן את התוכנית להקמת המגדל הגבוה בישראל, "מגדל 120" ושני גורדי שחקים נוספים, בני 88 קומות ו-77 קומות, במתחם הבורסה. היום התוכנית פורסמה לראשונה וזכתה בשער של ממון ולתהודה ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet.

 

 השער והכתבה של עופר פטרסבורג בממון, היום.
 
 
נשיא הבורסה יורם דבש אמר: "יש לנו חזון להרחבה ושדרוג של מתחם הבורסה למרכז עסקים שוקק ולמרכז עירוני שוקק לעיר רמת גן, שהוא לא פחות גדול ושאפתני מהחזון של בוני הבורסה בשנות ה-60, ושמחתי לגלות שראש העירייה שותף לחזון הזה. ישראל היא אחד מארבעת המרכזים הגדולים בעולם למסחר ביהלומים במתחם הבורסה, ובבנייני הבורסה עוברים מדי יום אלפי בעלי עסקים ועובדים. היהלומנים זקוקים לסידורי האבטחה הקפדניים של הבורסה, הטובים מסוגם בעולם, ומעדיפים לבצע את כל עסקיהם במתחם עסקים גדול אחד שבו עומדים לרשותם כל השירותים. התוכנית החדשה של ראש העיר תאפשר לנו לממש את החזון הזה".


הדמיית המגדלים. משרד "ישר אדריכלים".
 
הנשיא דבש עוד מסר: "אני מודה לסגני, בועז מולדבסקי, יו"ר ועדת נדל"ן, שעובד יום וליל בפרויקט, לאבנר ישר וצוות משרדו "ישר אדריכלים" ולמנכ"ל הבורסה ערן זיני שמסייע בתהליך". 

לכתבה המלאה בידיעות אחרונות לחצו כאן.