איגרת נשיא בורסת היהלומים לקראת כינון הכנסת ה-21

איגרת נשיא בורסת היהלומים לקראת כינון הכנסת ה-21

נשיא הבורסה יורם דבש באיגרת לחברים לאחר תוצאות הבחירות: כיצד נמשיך לשמור על מערכת קשרי ממשל חיובית ומקצועית בכנסת הבאה

אתמול הסתיימה מערכת הבחירות לכנסת ה-21 והתוצאות התפרסמו לציבור. עד כה, הצהירו מפלגות הימין והחרדים כי ימליצו לנשיא על רה"מ נתניהו להרכבת הממשלה. מכאן שהתרחיש הסביר ביותר הוא שבעוד שבוע יטיל נשיא המדינה מר ראובן ריבלין את מלאכת הרכבת הממשלה על מר נתניהו אשר יתחיל בתהליך כינון הרכבת הממשלה ה-35, תהליך אשר אמור להסתיים לכל היותר בתחילת חודש יוני כאשר הכנסת תושבע לאחר חג הפסח, ביום ה-30 באפריל.

 
 

בורסת היהלומים הישראלית עובדת באופן שוטף בממשק עם מספר משרדי ממשלה ונמצאת בצומת משמעותי בכלכלה הישראלית. ככזה, אנו נמצאים בממשק תמידי מול הממשלה והכנסת ולכן אנו מחויבים להמשיך את הקשר החיובי והפורה עם מקבלי ההחלטות בכל הרמות בדיוק כפי שעשינו בכנסת ובממשלה הקודמות. אנו רואים חשיבות גדולה בהמשך בנייה ושמירה על מערכת קשרי ממשל חיובית ומקצועית עם שרים בממשלה (ובעיקר שרי האוצר והכלכלה), הרגולטורים השונים וחברי כנסת אשר מעל 40 מהם יהיו חדשים. כמו כן, נמשיך לייצג את הבורסה באופן מקצועי בוועדות הכנסת, בתהליכי החקיקה ומול מקבלי ההחלטות תוך נקיטת גישת יוזמת ולא תגובתית אשר תאפשר לקדם את המטרות והיעדים שהבורסה הציבה לעצמה ולמצב אותה כגורם בעל תרומה, חשיבות והשפעה משמעותית על הכלכלה הישראלית.

אני מאחל הצלחה רבה לראש הממשלה, לשרים החדשים וכמובן גם לחברי הכנסת החדשים ומבטיח לפעול בצוותא יחד עמכם חברי הבורסה עם הממשלה החדשה כדי לקדם את הענף.

בהזדמנות זו נאחל חג שמח וכשר לכלל החברים.