171 חברים חדשים התקבלו לבורסה בטקס חגיגי

171 חברים חדשים התקבלו לבורסה בטקס חגיגי

אתמול ציינו את האירוע במעמד נשיא הבורסה יורם דבש, שאמר: "זהו נתון משמעותי שמלמד על ה-DNA המיוחד של היהלומן הישראלי בפרט ועל האופי הייחודי של הבורסה"
אמש הבורסה ציינה אירוע חשוב שאינו מובן מאליו כלל – טקס קבלת 171 חברים חדשים לבורסה, במעמד נשיא הבורסה יורם דבש. לדברי הנשיא דבש, "ענף היהלומים העולמי מתמודד עם אתגרים רבים ומורכבים וזוהי תקופה בה כל מרכזי יהלומים בעולם הולכים ומצטמקים. דווקא בתקופה הזו מצטרפים לשורותינו מספר רב ובלתי רגיל של חברים חדשים".
 
דבש הוסיף כי "זהו נתון משמעותי לא רק בעת הזו, נתון שמלמד על ה – DNA המיוחד של היהלומן הישראלי בפרט ועל האופי הייחודי של בורסת היהלומים הישראלית בכלל". הנשיא עוד אמר כי "מי שמכיר את ענף היהלומים יודע שמשום שאנחנו עוסקים במוצר יוקרה, ידענו עליות וירידות והמציאות בענף לא תמיד היתה קלה, אבל תמיד ידענו לא רק לשרוד אלא גם לברוא את עצמנו מחדש – חזקים ומתוחכמים יותר. כי אנחנו כולנו יזמים ומקוריים - כל אחד יצירתי בדרכו, מתמודד ונלחם. אני רוצה להגיד לכם, אתם לא לבד, יש לכם הנהלה טובה שדואגת לכם. אני מאמין בכם ובבורסה".
 
 
 
בטקס הוענק מגן כבוד למשפחתו היקרה של הרצל סיטון ז"ל,  לאות הערכה על פועלו הרב למען הבורסה. הרצל שימש גם כיו"ר ועדת קבלת חברים, ועבד עד הרגע האחרון. הוא אחראי לקבלתם של רוב החברים בטקס. "אני יודע שהוא היה שמח כמוני לראות את החברים החדשים כאן היום", אמר דבש. "אומרים שאין דור חדש – היום ראיתי את הדור החדש של הבורסה, עם הניצוץ והברק בעיניים. ראיתי את האנרגיה והפוטנציאל. שתהיה לכם המון הצלחה. זיכרו, אחרי כל ירידה יש עלייה, ואנחנו תמיד מאחוריכם, פועלים בכל דרך ובכל זירה ולא מפסיקים לחתור למגע וליזום עוד ועוד יוזמות לטובת היהלומן הישראלי. לא פחות חשוב מכך, הדלת שלנו תמיד פתוחה לרעיונות ויוזמות חדשות".
 
 
 
 
גדי סולומון עלה לנאום בשם החברים החדשים ואמר כי "אל לנו לשכוח את המאמץ הכביר שעשו היהלומנים במשך השנים לפיתוח הענף". עוד אמר כי זוהי תקופה מאתגרת אך כמו בטבע, צריך להיות חזק יותר, יצירתי ובעל יכולת אלתור וחשיבה מחוץ לקופסה, לחשוב על שיתופי פעולה חדשים ולהכיל את הצורך בשינויים. לדבריו המטרה היא ש"נתגאה במה ומי שאנחנו וזה מה שמאחד את כולנו".
 
 
 
דבש הודה ליו"ר הוועדה רוני שטדלר על עבודתו המסורה ולסולומון שנאם בשם החברים החדשים.