הסטארט-אפ לייטפלאש נכנס לחממה הטכנולוגית

הסטארט-אפ לייטפלאש נכנס לחממה הטכנולוגית

הנהלת הבורסה חתמה בטקס חגיגי על הסכם עם החברה השלישית שנכנסת למרכז החדשנות של הבורסה. נשיא הבורסה: "אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת יחד ומהעירוב של עולם ליטוש היהלומים הוותיק לבין החדשנות"

הנהלת הבורסה חתמה בטקס חגיגי על הסכם עם חברת הסטארט אפ לייטפלאש (Lightflush) על כניסה לחממה הטכנולוגית.
 
זוהי החברה השלישית במספר המצטרפת לחממה, העוסקת בתחום עיבוד יהלומים. מנכ"ל חברת לייטפלאש, שהוא גם ממייסדיה, הוא חבר הבורסה אמיתי וינר, דור שני ליהלומנים. יזמים נוספים הם ד"ר מנחם מרגליות מומחה לפיזיקה ואשתו שולמית מרגליות. בנוסף, מנהל השיווק בחברה אייל צ'דר הוא דור שלישי למשפחת יהלומנים בבורסה.
 
נשיא הבורסה יורם דבש אמר: "הפעילות של לייטפלאש קרובה לליבי, בלב התעשייה העולמית והישראלית, אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת יחד ומהעירוב של עולם ליטוש היהלומים הוותיק לבין החדשנות והרצון לפתח את הענף שלנו למחוזות חדשים".
 
 
 
חברות שנכנסות למרכז החדשנות של הבורסה עוברות שלבי קבלה רבים ואנו מתעקשים להביא חברות המביאות ערך מוסף משמעותי לענף ונוגעות בעשייה המקצועית ובדרכים לשכללה.
 
מנכ"ל החברה אמיתי וינר הודה לכולם ואמר: "אנו מצפים לשיתוף פעולה פורה ויעיל ושנקדם את התעשייה בישראל".
 
נשיא הבורסה הודה לסגן הנשיא ויו"ר ועדת מרכז החדשנות בועז מולדבסקי ולחברי הוועדה עזרא בוארון, מאיר דלומי, אורי ספירו, אשר אייזן, למנהלת החממה חנה טולדנו וכן לחברי ועדת הביקורת יורם רימון וגיורא ענבי. "אני מברך את חברת לייטפלאש על הצטרפותה, מי ייתן וכולנו נהנה מפירות המאמץ המשותף", הוסיף.
 
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר diamondtech