הבורסה אירחה את כנס הפדרציה עם נשיאי בורסות מכל העולם

הבורסה אירחה את כנס הפדרציה עם נשיאי בורסות מכל העולם

הבורסה אירחה השבוע את כנס Exco של 14 נשיאי בורסות בעולם. הנשיא יורם דבש אמר כי "הגעת משלחת כה מכובדת מראה את העוצמה של הבורסה הישראלית"

היום אירחנו בבורסה את הנהלת הפדרציה של בורסות היהלומים בעולם לכנס Exco, בהשתתפות 14 נשיאי בורסות מרחבי העולם, מרטין רפפורט ומכובדים נוספים ליום דיונים בבורסה. במהלך הדיונים דנו במצב הענף ובאתגרים עימם הוא מתמודד. הנשיא יורם דבש אמר כי "הגעת משלחת כה מכובדת מראה את העוצמה של הבורסה הישראלית וחשיבותה. הנשיאים התרשמו מאד מהבורסה ומחדשנותה".

במהלך היום, עלו נושאים חשובים דוגמת הכנת תוכנית פעולה לפדרציה, אתגרי הענף, התמודדות עם מפיצי האבנים הסינטטיות ועוד. בנוסף לכך, הפתענו את הוועדה בכך שיזמנו, הראשונים בעולם מבין הבורסות ושאר הגופים העולמיים, הפקה של שני סרטונים שיבדילו בין היהלומים הטבעיים לסינטטיות. הדבר הוחלט בישיבת הנהלה לפני כחודש. מובן כי נפיץ את הסרטונים לחברים בישראל ובכל העולם.

 
 

כמו כן, קיבלנו סקירה ממרטין רפפורט, אשר פרט את האתגרים העולמיים של הענף. בנוסף, הנשיאים ערכו סיור בבורסה - הם ביקרו בחממה הטכנולוגית וקיבלו הסבר על החברות והפעילות בה, בחברת השיווק מול עליבאבא, במרכז המכרזים ועוד.

הנשיא דבש הוסיף כי "אנו רואים בביקור זה חשיבות רבה הממצב את הבורסה בישראל כאחת המובילות בעולם. אני מודה לארני בלום נשיא הפדרציה ולרוני אוטרמן מזכיר הוועדה על ארגון המפגש אצלנו בבורסה, למנכ"ל ערן זיני ולשירי מדמון על תפעול האירוע והאירוח של המשלחת".