יהלומנים עם מחזורים של עד 20 מיליון ש"ח יכללו בפעימה השלישית

יהלומנים עם מחזורים של עד 20 מיליון ש"ח יכללו בפעימה השלישית

אנו שמחים לבשר כי לאחר מאמצים ודיונים רבים  אל מול יו"ר רשות המסים, מר ערן יעקב,היהלומנים יכללו בפעימה השלישית!

עם פרסום הפעימה השלישית לכלל המשק לפני מספר שבועות גילינו, להפתעתנו, כי ענף היהלומים הוחרג ממתן הפיצויים הללו בשל היבטי מע"מ וחוסר התאמה למבנה של שאר המשק.לא הסכמנו לקבל את רוע הגזרה - עמדנו בתוקף על עמדתנו ונלחמנו בכל דרך כדי לשמור על הזכויות של החברות והחברים שנאבקים בתקופה הזו על הפרנסה שלהם (לא פחות ולא יותר).


לצורך העניין הוחלט על ידי נשיא הבורסה, מר יורם דבש להקים צוות ייעודי שמטרתו להלחם על זכויות העוסקים בענף מול רשות המסים ולדאוג לכך שאלפי משפחות יוכלו להמשיך ולהתפרנס בכבוד. בין חברי הצוות שהתגייסו לנושא נמנים קובי קורן, חזי בלום ותומר סמטנה. נעזרנו, כמובן, גם באנשי מקצוע מהשורה הראשונה וההישגים שהשגנו הושגו בזכות עבודת צוות שתוכללה על ידי מנכ"ל הבורסה ערן זיני.


כאמור, לאחר שיחות רבות ודיונים שנמשכו ימים על גבי ימים הצלחנו להפוך את הצו הממשלתי ולהבטיח שהיהלומנים יזכו לפיצוי בפעימה השלישית! בימים הקרובים צפויה רשות המסים לפתוח את המערכת להגשת הבקשות לפיצוי בפעימה השלישית לכלל אזרחי ישראל. ברגע שהדבר יקרה אני קורא לכל מי שזכאי לכך לפנות באופן מיידי, להגיש את הבקשה ולוודא שהוא אכן מקבל את הפיצוי לחשבון הבנק שלו תוך מספר ימים כפי שהובטח לכלל אזרחי ישראל.


אנחנו כאן בשבילכם. ממשיכים במלאכה למען החברים ולמען הענף היקר לנו יותר מכל