זוכרים את מורשתם

זוכרים את מורשתם

נשמור על מורשתם, נכבד את זכרם ונוקיר לעד את פועלם
  • כניסת מכבי לאולם הבורסה על שם חבר הבורסה דוד לוסטיג ז"ל .
    דוד היה מוותיקי הענף ומראשוני התעשייה ,שסלל במו ידיו את הדרך עבור כולנו. יחד עם אחיו הוא נמנה עם ראשוני ענף היהלומים שהצליחו להכיר בחשיבותו של השוק היפני ולפתח אותו,  ותוך זמן קצר זכה לקבל את התואר יצואן מצטיין. אין לי כל ספק כי דמותו עדין נוכחת בכל פינה במסדרונות הבורסה.
  • מרכז המכרזים על שם חבר הבורסה בני ירושלמי ז"ל .                                                                                                                                                                             בני היה איש יקר, שבנה את עצמו יחד עם שני אחיו, ועשה את הדרך מהמפעל ועד הקמת חברה מהגדולות והמצליחות בענף היהלומים העולמי! הוא היה יהלומן עם לב ענק, נחישות ורגישות לכל הסובבים אותו. בשנת 2007 קיבל בני יחד עם אחיו את התואר המכובד של יצואן השנה בבית הנשיא. 
  • אגף האינטרנט השיווקי על שם חבר הבורסה הרצל סיטון ז"ל. 
    הרצל שימש כחבר בהנהלת הבורסה, כיו"ר ועדות שונות וכאיש ציבור בנאמנות ובמסירות. הרצל היה איש יקר חרוץ ומדויק שתמיד חתר לשורש העניין ולא ויתר ולא נח עד שמצא פתרון. רק טובת הבורסה עמדה לנגד עיניו!
  • המרכז הרב תכליתי על שם חבר הבורסה דוד ארבוב ז"ל. 
    דוד היה חלק גדול וחשוב בבורסה במשך שנים ארוכות. דוד שנבחר ליקיר תעשיית היהלומים בשנת 2017 הקדיש את מיטב זמנו, מרצו וכספו למטרות חברתיות ופעילות ציבורית, כגון תרומה לבניין לחקר הסכרת בתל השומר, ופעילות בקונגרס יהלומי בוכרה, שבו כיהן כיו”ר ועדת מלגות, שהעניקה עד היום מלגות לאלפי אנשים.לאורך כל שנות עבודתו, טיפח דוד יהלומנים ותכשיטנים צעירים, עזר להרבה מאוד חברים וליווה אותם עד שהפכו ליהלומנים גדולים ומבוססים.