חוזרים לשגרה חוזרים לעשייה

חוזרים לשגרה חוזרים לעשייה

יריד כחול לבן 2021
היום התקיים בבורסת היהלומים הישראלית יריד מסחר ביהלומים ותכשיטים. היריד, שזכה לשם "יריד כחול לבן", הוא יוזמה של הבורסה ומטרתו להגביר את פעילות המסחר ביהלומים.
 
קרוב ל-50 חברות יהלומים גדולות בעלות משרדים השתתפו באירוע שהתקיים באולם המסחר, ובו הציגו את סחורתם בשיתוף עם הסוחרים הקבועים היושבים באולם.

 

משיחות שערכנו עם המציגים, החזרה לשגרה הייתה הנושא המרכזי שעמד על הפרק, "כיף גדול לראות את הבורסה הישראלית חוזרת לפעילות ענפה, בזמן ששאר הבורסות בעולם עוד מפלסות את דרכן".
היריד הוא הזדמנות נפלאה למשרדים מקומיים להכיר משרדים אחרים,לעודד את המסחר ולהראות את המלאי דווקא בימים שהתעשייה מתאוששת.
 
 
 
 
נשיא בורסת היהלומים, מר בועז מולדבסקי : "  לאחרונה עברנו משברים משמעותיים בישראל ובעולם, שהשפיעו רבות על ענף היהלומים הישראלי, והותירו אותנו בחוסר ודאות לגבי עתיד הענף . היום, לצד הסרת מגבלות הקורונה ועל מנת לסמן את היציאה מהמשברים הללו החלטנו להחזיר את יריד כחול לבן שנוסד לפני מספר שנים, וזאת במטרה להתניע ולעודד את העסקים שלנו. המספרים הסטטיסטים מצביעים על עלייה משמעותית בענף , אבל העלייה הזו עדין לא מורגשת על ידי כל העוסקים בענף וההנהלה עושה רבות על מנת לגרום לכך שהשגשוג יגיע לכולם. לצד החזרה לשגרה, אנו פועלים מול כלל גורמי הממשל במטרה לקדם נושאים שונים בענף, חשוב מאוד שתקום ממשלה בהקדם על מנת שנוכל להגיע לכל הגורמים הרלוונטים על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הענף שלנו. 
אני רוצה להודות למאירה וייסברג , יו"ר ועדת תערוכות וקשרי חוץ בבורסת היהלומים שקידמה את קיום האירוע והעלאת חשיבותו הרבה על סדר היום".
 
 
 
 
 
 
 
לצורך קיום היריד הוקצו שולחנות משני צידי המעבר הראשי, בהם הוצגו  יהלומים על ידי נציגי החברות. רבים מחברי בורסת היהלומים פקדו את אולם המסחר לקנות ולמכור.