יריד החדשנות 2021

יריד החדשנות 2021

חדשנות טכנולוגית לצד הניסיון והידע העצומים של חברות וחברי הבורסה
 
היום התקיים לראשונה באולם המסחר בבורסת היהלומים  יריד חדשנות בו השתתפו שמונה חברות טכנולוגיות ביניהן: אייס סטון, Gemewizard ו GWLabu- העוסקות בתחום ניקוי היהלומים תוך שימוש בטכנולוגיות ירוקות, חברת אינובה אשר מפתחת טכנולוגיה למציאות רבודה ובינה מלאכותית המאפשרת למדוד תכשיטים אונליין ולהראות במציאות רבודה כיצד יראה התכשיט וחברת המסחר Woodeex שמאפשרת לקנות יהלומים אונליין.
 
 
בועז מולדבסקי 
 
אביעד בשארי 
 
 
מטרת יריד החדשנות שמהווה סנונית ראשונה של פעילויות אותן מקדמת הנהלת הבורסה על מנת לשלב חברות טכנולוגיות בענף -   לשדך את המומחיות והניסיון של תעשיית היהלומים הישראלית, עם המקוריות והיצירתיות של אומת הסטארט-אפ הישראלית
 
 בועז מולדבסקי , נשיא בורסת היהלומים הישראלית: "אני מאמין שאם תעשיית היהלומים רוצה להמריא,  הדרך לעשות זאת היא באמצעות מיזמים מהסוג הזה שיאפשרו לנו לקדם טכנולוגיות חדשות המבוססות על שימושים ביהלומים, וטכנולוגיות שיסייעו לתעשיית היהלומים.  רק כך ניתן יהיה למצב את בורסת היהלומים הישראלית כמובילת הטכנולוגיה והחדשנות מול בורסות העולם כולו. כאשר לצד החדשנות הטכנולוגית נדרשים הניסיון והידע העצומים של חברות וחברי הבורסה".
 
 
 
 
מיכשור גמולוגיה 
 
תודה גדולה  ליו"ר ועדת מחשוב וחדשנות מר אביעד בשארי על ניהול האירוע, למנכ"ל הבורסה מר ערן זיני על היוזמה ולעובדי הבורסה המסורים שהרימו הפקה חשובה זאת.  נמשיך לעשות ולהצליח!