שגריר בלגיה ביקר בבורסת היהלומים הישראלית

שגריר בלגיה ביקר בבורסת היהלומים הישראלית

נשיא הבורסה , בועז מולדבסקי ושגרירה של בלגיה מר ז'אן-לוק בודסון דנו בפגישה העבודה ביניהם בדרכים להידוק קשרי המסחר בין תעשיות היהלומים של המדינות והגדלת היקף המסחר ביניהן

שגריר בלגיה מר ז'אן-לוק בודסון והנספח המסחרי לענייני השקעות וסחר,מר ג'ייקוב למפרט ביקרו היום(יום שלישי) בבורסת היהלומים הישראלית ונפגשו עם נשיא הבורסה, מר בועז מולדבסקי. בפגישה העבודה נכחו גם חברי הנהלת הבורסה ומנכ"ל הבורסה מר ערן זיני. 

במהלך הביקור הציג מנכ"ל הבורסה, ערן זיני בפני הנציגים את נתוניה הכלכליים של פעילות בורסת היהלומים . בנוסף בפגישה שהתקיימה בלשכת הנשיא , דנו הנשיא והשגריר בנושאים שונים במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין תעשיות היהלומים של ישראל ובלגיה והגדלת היקף המסחר .

בסיום הפגישה ערך נשיא הבורסה בועז מולדבסקי לשגריר בלגיה מר ז'אן-לוק בודסון והנספח המסחרי לענייני השקעות וסחר,מר ג'ייקוב למפרט סיור באולם המסחר, באגף הטכנולוגי ובמתחם בנייני הבורסה. השגריר הבלגי התרשם מאד מהיקף המסחר ומהאופן בו פועלת הבורסה הישראלית מול השווקים הבינלאומיים.

נשיא הבורסה בועז מולדבסקי אמר בסיום הביקור – "הידוק הקשרים של הבורסה עם נציגויות זרות הינו יעד אסטרטגי חשוב אותו אנחנו מטפחים בחודשים האחרונים.בלגיה  חשובה עבורנו לא רק כשוק אירופאי אלא גם בזכות קשרי המסחר הטובים שלנו עימה . הביקור של השגריר היה מוצלח ביותר ואנו נמשיך לקדם ביקורים רבים גם בעתיד הקרוב". 
 
שגריר בלגיה בבורסה
 
שגריר בלגיה בבורסה
 
שגריר בלגיה בבורסה
 
שגריר בלגיה בבורסה