כנס הוקרה לבוררים

כנס הוקרה לבוררים

מצדיעים לבוררים הפורשים
 

כחלק מהמסורת ארוכת השנים ומתוך רצון להודות לחברי נבחרת הבוררים על פעילותם, קיימנו היום במלון לאונרדו סיטי טאוור כנס הוקרה מיוחד עבור הבוררים – במהלכו הצדענו גם לבוררים הפורשים. 
המערכת המשפטית הפנימית הזו, אשר מסיימת עשרות סכסוכים משפטיים בין יהלומנים, מורכבת מיסודות חזקים ויציבים – וזאת תודות להון האנושי שלנו, הבוררים שלנו, שתפקידם להכריע בסוגיות משפטיות מגוונות ומאתגרות.              
חשוב לי לציין ולהזכיר,  שאת מלאכתם הקשה הבוררים עושים בהתנדבות מלאה, ומשקיעים לילות כימים על חשבון זמנם הפרטי לצד התמודדות עם אתגרים רבים ואינסוף לבטים . מערכת המשפט של בורסת היהלומים היא אבן היסוד לקיום בורסת היהלומים, וזהו לא סוד שלאורך השנים ההחלטות המשפטיות המתקבלות בבורסה קיבלו גיבוי ותמיכה מבתי המשפט בישראל .  
אני יכול  לומר בפה מלא כי לא לחינם הפך מוסד הבוררות של ענף היהלומים למוסד עם תעודת כבוד ושם דבר בין בורסות העולם.
תודה גדולה ליו"ר הוועדה המשפטית פיליפ פריי שיזם את האירוע, למחלקה המשפטית ולכלל הגורמים שסייעו להצלחתו של יום חשוב שנועד לבטא את ההוקרה והתודה שאנחנו רוחשים לכם, הבוררים.

במהלך האירוע קיבלו הבוררים הפורשים  תעודת בורר כבוד כהוקרה על פעילות ציבורית ארוכת שנים וכהערכה על תרומה אישית לציבור החברים כבוררים בבורסת היהלומים. בין הבוררים הפורשים: נדב זיידיס,יהונתן ורנר,חיים שוורצבורד,רוני שטדלר,אריק באוכמן,מרדכ פינטו,בנימין שיינפלד,
מרסל אפלבאום,מיכאל סלטון ,וצבי פריאל .

לצפייה בתמונות מהאירוע 
 
 
 
בוררים 4 

 בוררים 2