יד וירטואלית

יד וירטואלית

Get-Diamonds, פלטפורמת ה- B2B הגדולה ליהלומים מלוטשים, משיקה:
 
Get-Diamonds פלטפורמת ה-B2B הגדולה בעולם לרישום יהלומים מלוטשים, בבעלות הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), משיקה בימים אלה שירות חדשני ופורץ דרך- "יד וירטואלית". הכלי החדש מאפשר למשתמשים להתנסות במדידת טבעות יהלומים, במגוון סגנונות וחיתוכים ובגדלים שונים באמצעות הדמיה ממוחשבת. Get-Diamonds כיום הפלטפורמה B2B היחידה המאפשרת שימוש בכלי זה והוא מהווה פריצת דרך משמעותית בעולם היהלומים והתכשיטים באופן המאפשר ללקוח למדוד את התכשיט באמצעות מציאות מדומה. הפיתוח המתקדם הוא פרי שיתוף פעולה עם חברת  Inova Diamonds הישראלית המתמחה בפתרונות טכנולוגיים לשיווק מקוון של יהלומים ותכשיטים באמצעות מציאות רבודה (AR).

איל שירזי, מנכ"ל Get-Diamonds, מסר כי ה"יד וירטואלית" מיועדת לשימוש עבור הקמעונאים כשירות עזר עבור לקוחותיהם. השירות נחשף לראשונה בתערוכת JCK שנערכה ביוני האחרון בלאס וגאס.
עוד הוסיף שירזי, כי "השירות החדש מספק ליהלומנים כלי עזר חשוב בתהליך המכירה, עד כה קיבלנו תגובות רבות וחיוביות מצד הקמעונאים והסיטונאים. אנו צופים כי בעקבות השקת השירות החדש מספר המצטרפים החדשים לפלטפורמה יגדל באופן משמעותי. בשלב ראשון כלי ה-AR יהיה פתוח לכלל המשתמשים ובשלב הבא לרשומים בלבד, על מנת לאפשר התנסות קרובה ככל הניתן לתחושה של אבנים מוחשיות. השירות יאפשר מדידה של כלל התכשיטים- החל מטבעות ובהמשך גם עגילים ותכשיטים נוספים. השירות החדש הינו אחד מתוך רשימת הפיתוחים אותם מתעתדת הפלטפורמה להשיק ולהציע על מנת לקדם את המסחר והתעשייה ענף".

ארטיום סונדלזון, מייסד שותף של Inova Diamonds, אמר כי "בשלבים מתקדמים יותר ה"יד הוירטואלית" תציע טכנולוגיית תלת מימד מלאה, כולל יהלומים וזהב מציאותיים וכן השתקפות וסיבוב היהלום."
 
גט דיימונדס