הכללת ענף היהלומים

הכללת ענף היהלומים

מתווה הפיצויים של המדינה
חברות וחברי בורסה יקרים, אני שמח לעדכן כי לאחר מאמצים רבים לפני מספר שעות אישרה וועדת הכספים של הכנסת בראשות היו"ר ח"כ משה גפני, את הכללת ענף היהלומים במתווה הפיצויים של המדינה. כידוע לכם, עם אישור המתווה בממשלה, הוחרג ענף היהלומים ונקבע על ידי משרד האוצר, כי הענף לא ניזוק כתוצאה ממלחמת חרבות הברזל, ובשל כך היהלומנים אינם זכאים לפיצוי. עם היוודע החרגתנו, עבדנו באופן אינטסיבי, אנוכי, מנכל הבורסה, יועץ המיסוי הענפי משה אשר מול כלל מקבלי ההחלטות בממשלה ובכנסת, ולשמחתנו לאחר שלושה ימים רצופים של דיונים ארוכים בוועדת הכספים, הוכלל ענף היהלומים במתווה הפיצויים. בנוסף לכך, אישרה וועדת הכספים את המתווה שסוכם עם אגף התקציבים וראש רשות המיסים במשרד האוצר.
מחר בערב, אמור חוק הפיצויים לעבור במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית ויותקנו התקנות של הוראות הביצוע ליישומו בפועל של המתווה.
עם קבלת הוראות הביצוע נכנס את רואי החשבון של הענף על מנת לעדכנם במתווה. זוהי בשורה של ממש, ועל כלל היהלומנים ליצור קשר עם מייצגיהם במטרה להערך למתווה הפיצוי.
ברצוני להודות מקרב לב לחבר הכנסת הרב משה גפני (יהדות התורה) , לחבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס), לחבר הכנסת וולדימיר בליאק (יש עתיד) , לחבר הכנסת אלי דלל (ליכוד) , לנשיא ארגון לה"ב רועי כהן , לרו"ח ירון גינדי ראש לשכת יועצי המס, לעו"ד אופיר גור המפקח על היהלומים, לדובי אמיתי נשיא הארגונים העסקיים, לאריאל שפיר היועץ האסטרטגי של הבורסה, למשה אשר יועץ המיסוי של הבורסה ולמנכ"ל הבורסה, ערן זיני על עבודתם המסורה ולתרומתם הרבה על הצלחת המהלך.
יחד נעשה ונצליח!
בברכה
בועז מולדבסקי
נשיא הבורסה
 
כנסת ישראל 
כנסת ישראל 
כנסת ישראל 
 
כנסת ישראל