פגישת הנשיא עם יו"ר ועדת הכספים

פגישת הנשיא עם יו"ר ועדת הכספים

סיועו של ח"כ משה גפני לצירוף ענף היהלומים למתווה הפיצויים
חברות וחברים יקרים,
בשבוע שעבר קיימתי פגישה בכנסת ישראל יחד עם יו"ר ועדת הכספים, הרב משה גפני. יחד עימי הגיעו לפגישה ידידי סגן הנשיא, אשר אייזן, ומנכ"ל הבורסה, ערן זיני. מטרת הפגישה היתה להודות לח"כ גפני על סיועו לצירוף ענף היהלומים למתווה הפיצויים שנקבע על ידי משרד האוצר ורשות המיסים במלחמת חרבות ברזל.
בנוסף, הצגנו בפני ח"כ גפני את הקשיים והאתגרים של ענף היהלומים וכן את החלופות המרכזיות לפתרון המצב, לרבות תמריצים למשיכת חברות יהלומים זרות לבורסה (אס"ח).
יו"ר ועדת הכספים הבטיח לסייע בכל הנדרש במטרה לקדם את הפתרון הממשלתי, והביע את תמיכתו ומחוייבותו לענף היהלומים.
עם סיום הפגישה, הענקתי לרב גפני תעודת הוקרה מטעם הבורסה ליהלומים.
יחד נעשה ונצליח,
שלכם, בועז
קרדיט: יתד נאמן
 
בועז ומשה גפני 
חברות וחברים יקרים,   בשבוע שעבר קיימתי פגישה בכנסת ישראל יחד עם יו"ר ועדת הכספים, הרב משה גפני. יחד עימי הגיעו לפגישה ידידי סגן הנשיא, אשר אייזן, ומנכ"ל הבורסה, ערן זיני. מטרת הפגישה היתה להודות לח"כ גפני על סיועו לצירוף ענף היהלומים למתווה הפיצויים שנקבע על ידי משרד האוצר ורשות המיסים במלחמת חרבות ברזל.  בנוסף, הצגנו בפני ח"כ גפני את הקשיים והאתגרים של ענף היהלומים וכן את החלופות המרכזיות לפתרון המצב, לרבות תמריצים למשיכת חברות יהלומים זרות לבורסה (אס"ח).  יו"ר ועדת הכספים הבטיח לסייע בכל הנדרש במטרה לקדם את הפתרון הממשלתי, והביע את תמיכתו ומחוייבותו לענף היהלומים.  עם סיום הפגישה, הענקתי לרב גפני תעודת הוקרה מטעם הבורסה ליהלומים.  יחד נעשה ונצליח,  שלכם, בועז קרדיט: יתד נאמן