הרמת כוסית לחג הפסח

הרמת כוסית לחג הפסח

חג האביב בצל המלחמה המתחוללת סביבנו
חברות וחברים יקרים,
התכנסנו היום באולם הגלם לטקס הרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. בטקס הרמת כוסית השנה, אנו מציינים את חג האביב בצל המלחמה המתחוללת סביבנו. אנו לא שוכחים את 133 החטופים והחטופות שנמצאים בשבי החמאס ומתפללים לשובם הביתה במהרה בריאים ושלמים. זכינו לשמוע את סיפורי הגבורה של תא"ל במיל' אורן סולומון, מנהל הלחימה של אוגדת עזה אשר נלחם יחד עם בנו לחימה ממושכת של 10 שעות והציל יותר מ-70 אזרחים במסיבת הנובה. כמו כן את סיפור הגבורה של שלום שטרית לוחם מחטיבת גולני ששיתף אותנו בסיפורו האישי מאותה שבת השחורה של השביעי באוקטובר בבסיס ובה נפצע קשה ואיבד את רגלו אך הדגיש בפנינו שקיבל את חייו במתנה. במהלך הטקס הוענק לשלום שטרית שעון יוקרתי תרומה פרטית של מספר חברי בורסה. בהזדמנות זאת, נודה לחברת הבורסה ענת קסטרו על פועלה למען פצועי צה"ל והחיבור ללוחם שלום.
פרופסור אבי ריבקינד , ראש מערך הטראומה המיתולוגי בבית החולים הדסה וידיד ותיק של ענף היהלומים, קיבל בטקס אות חבר כבוד בבורסת היהלומים.
תודה לראש עיריית רמת גן, מר כרמל שאמה הכהן שכיבד אותנו בנוכחותו יחד עם סגנו מר ישראל זרי ומנכ"ל העיריה מר מוטי כהן, ותודה גדולה לרב ישראל מאיר לאו שליט"א על ברכותיו החמים לרגל חג הפסח.
אנו מאחלים לכם ולבני משפחותיכם חג פסח שמח וכשר ושנזכה לימים שקטים יותר עם החזרתם של החטופים, אמן!
 
הרמת כוסית 
הרמת כוסית 
הרמת כוסית 
הרמת כוסית 
הרמת כוסית