הקלה בדמי אחזקה והקצאת שטחים לחברות חיצוניות

הקלה בדמי אחזקה והקצאת שטחים לחברות חיצוניות

חברות וחברי הבורסה היקרים,

אתמול קיבלו דירקטוריון מפעלי בורסת היהלומים והנהלת הבורסה החלטה חשובה לצאת לדרך עם שני פיילוטים מרכזיים, שמטרתם להקל על החברים ובעלי המשרדים בבנייני הבורסה, בתקופה כלכלית מאתגרת זו:

פיילוט ראשון – הקצאת שטחים להשכרת משרדים לחברות חיצוניות

הוחלט על הקצאה של עד 2,000 מ"ר בבנייני הבורסה, שיושכרו לחברות הייטק, משרדי ראיית חשבון ואדריכלים, לתקופה של שלוש שנים.

הכניסה תותנה בבקרה ביטחונית מותאמת ובעלי החברות יישאו באחריות מלאה לפעילות עובדיהם ויהיו כפופים לנהלי המשמעת ולמוסד הבוררות של הבורסה.

בתום תקופת הפיילוט, ואם יתעורר צורך להרחיב או לצמצם את ההקצאה, הנושא ייבחן מחדש בוועדה המוסמכת ויובא לאישור ההנהלה והדירקטוריון.

לפרטים נוספים ולהגשת בקשה ניתן לפנות ללימור רוזנברג במזכירות הבורסה בטלפון 22186.

פיילוט שני – הקלה בדמי אחזקה

הוחלט כי בעלי משרדים יוכלו להגיש בקשות להקלה בדמי אחזקה במקרים של:

•              משרד ריק.

•              מצב כלכלי קשה.

 ההקלה תינתן בכפוף להגשת הצהרות מתאימות ולאישור . להורדת טופס בקשה לחץ כאן. להגיש את הבקשה במייל finance@isde.co.ilלפרטים נוספים : גדי שטיין סמנכ"ל הכספים בטלפון 22650.

במקביל, אנו פועלים על צעדים נוספים שמטרתם להקל על החברים ולהסיר חסמים:

•              בחינת הוזלה בדמי החבר.

•              ארגון מחדש והוזלת מחירי תגי הכניסה לבניינים.

•              ייעול הליכי אישור דיירים, כדי לאפשר ליהלומנים, תכשיטנים, לוטשים וכל מי שעוסק בענף לשכור משרדים בבורסה בפשטות ובמהירות רבה יותר.

הצעדים הללו נועדו להבטיח כי כל מי שעוסק בענף היהלומים והתכשיטים יוכל למצוא את מקומו בבורסה, תוך הורדת חסמים ובירוקרטיה מיותרת, והקלה ממשית לבעלי המשרדים.

בשם דירקטוריון מפעלי בורסת היהלומים והנהלת הבורסה, אני מתחייב שנמשיך לפעול בנחישות ובאחריות כדי לספק פתרונות מעשיים ויעילים, שיסייעו לחברים בתקופה מורכבת זו.

 

בברכה,

ניסים זוארץ

נשיא הבורסה