טקס הענקת אות יצואן מצטיין בבית הנשיא

טקס הענקת אות יצואן מצטיין בבית הנשיא

חברות וחברים יקרים,
אתמול זכיתי לקחת חלק במעמד מרגש וחשוב בבית הנשיא , טקס הענקת אות היצואן המצטיין, יחד עם מנכ״ל הבורסה, נדב שיינברגר, ובמעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג, שר הכלכלה מר ניר ברקת ומנכ״ל משרדו מר מוטי גמיש.
 
גאווה גדולה ומיוחדת שמורה לחברת עופר מזרחי יהלומים, שזכתה באות היוקרתי. 
הזכייה הזו היא תעודת כבוד של ממש המוענקת על מצוינות עסקית חסרת פשרות, הישגים מרשימים ותרומה אדירה לחיזוק הייצוא הישראלי בזירה הבינלאומית.
ההישג של עופר וצוותו משקף בצורה המדויקת ביותר את הערכים שמובילים את בורסת היהלומים הישראלית – מקצועיות, חדשנות, התמדה וחתירה בלתי פוסקת להצלחה.

עופר היקר ולכל צוות החברה, יישר כוח גדול! תעשיית היהלומים כולה מצדיעה לכם. אני מאחל לכם להמשיך לצמוח, להוביל ולכבוש פסגות חדשות בארץ ובעולם.

ברצוני להודות לרועי פישר ראש מינהל סחר חוץ, ולנטלי גוטמן המפקחת על היהלומים, על פעילותם המקצועית, הליווי, המחויבות והעשייה הרבה לקידום ענף היהלומים והייצוא הישראלי.

שלכם,
ניסים זוארץ
נשיא בורסת היהלומים הישראלית 💎