ארצות הברית: יותר קונים אונליין, פחות קונים בחנויות

ארצות הברית: יותר קונים אונליין, פחות קונים בחנויות

ההוצאות על רכישות ברשת ממחשבים שולחניים בין ה-1 ל-25 בנובמבר עלו ב-12% ל-24.52 מיליארד דולר. המכירות בחג ההודיה זינקו ב-17% ל-1.29 מיליארד דולר
המכירות ותנועת הקונים בחנויות המסורתיות בארצות הברית ירדו במהלך סוף השבוע של חג ההודיה והבלק פריידי, בשעה שיותר עסקים קמעונאים עוברים למסחר המקוון ברשת האינטרנט, כך מדווח אתר רפפורט. מכירות החנויות בארצות הברית ירדו ב-4.2% ותנועת הקונים ירדה ב-4.4% לעומת אותו סוף השבוע בשנה שעברה.

"התוצאות של סוף השבוע מדגישות את החשיבות של מותגים אשר ממירים ביעילות את אפיקי השיווק הממשיים והדיגיטליים לכדי חווית קנייה חלקה אחת ללקוחות, במיוחד בעונת החגים העמוסה", ציין גורם בתעשייה. "מכירות החנויות הממשיות ומספרי הקונים מספרים רק חלק מהסיפור הקמעונאי. מותגים רבים ראו עלייה משמעותית באפיקי השיווק אונליין, אשר ישפיעו באופן חיובי על הביצועים בכלל", הוסיף.

חברת קומסקור (ComScore) המודדת ביצועים ברשת צופה כי, המכירות בנובמבר ודצמבר בארצות הברית כולל הדיגיטל יעלו ב-3.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתוני מסחר דיגיטלי לעונת החגים שהציגה החברה, תומכים במגמת המעבר לשיווק המקוון. ההוצאות על רכישות ברשת ממחשבים שולחניים בין ה-1 ל-25 בנובמבר עלו ב-12% ל-24.52 מיליארד דולר. המכירות בחג ההודיה זינקו ב-17% ל-1.29 מיליארד דולר, בעוד שמכירות הבלק פריידי האמירו ב-19% ל-1.97 מיליארד דולר.