מנכ"ל דה בירס, פיליפ מילייה: "הצטיידות הקמעונאים במלאי חדש לאחר עונת החגים תומכת בביקוש למלוטש, וכתוצאה מכך אנו עדים לשיפור בביקוש לגלם"
ענקית היהלומים דה בירס, פירסמה אתמול (ג') את נתוני שווי מכירות הגלם שלה, לבעלי סייט ומכירות פומביות, במחזור המכירות השני של שנת 2016. לפי הנתונים מכרה דה בירס בחודש פברואר גלם בשווי של 610 מיליון דולר, לעומת 545 מיליון דולר בינואר (המחזור הקודם).
מהנתונים עולה כי הביקוש לגלם ממשיך להשתפר בעוד שמלאי עודף החל להיכנס לשוק בחודשים האחרונים. מנכ"ל דה בירס, פיליפ מילייה, אמר כי, "הצטיידות הקמעונאים במלאי חדש לאחר עונת החגים תומכת בביקוש למלוטש, וכתוצאה מכך אנו עדים לשיפור בביקוש לגלם במרכז שרשרת הייצור. עם זאת אנו נוקטים במשנה זהירות בעוד ההתאוששות ממשיכה".