דיוני הוועדה המשפטית והווועדה לסחר ולקידום השיווק התקימו הבוקר בתל אביב בהשתתפות נציגים בכירים בענף היהלומים העולמי; הפתיחה הרשמית של הוועידה תתקיים מחר
ועידת הנשיאים, המפגש המשותף של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ( WFDB ) והתאחדות תעשייני היהלומים העולמית ( IDMA ) , נפתחה היום (א') במלון הילטון בתל אביב במושבן של הוועדה המשפטית ושל הוועדה לסחר ולקידום השיווק.
רמי בראון, המכהן כיו"ר בפועל של הוועדה לסחר ולקידום השיווק של ה- WFDB , פתח את מפגש הוועדה שעסק בעיקר בשיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, לשם קידום ה- WFDB וענף היהלומים העולמי. בראון סקר את השימוש בפלטפורמות השיווק השונות, והציג את פילוח המשתמשים בהן לפי מדינות, מגדר, וקהלים, ועמד על חשיבות השיווק במדיה החברתית כמנוף צמיחה לענף כולו.
במהלך המפגש העלו חברי הוועדה שאלות בנושא השימוש במדיה החברתית, והתפתח דיון ער סביב מקומות המפגש ברשת האינטרנט עם קהל הצרכנים הצעיר, והדרכים להגברת המעורבות שלו ביהלומים. נשיא בורסת היהלומים של מוסקבה, ויו"ר קרן סימן היהלום העולמית ( WDM ), אלכס פופוב, הציג את יעדי הקרן ותוכניתה להבטיח את הצמיחה והעתיד של ענפי היהלומים והתכשיטים בשוק מוצרי היוקרה, באמצעות יצירה של ביקוש צרכני שיונע על ידי רשת של קמעונאים מוסמכים ומסעי שיווק גנריים, וזאת באמצעות הגברת הבטחון והאדרת התשוקה ליהלומים.
בסיום המפגש הוסכם כי הוועדה תמשיך לפעול באופן אופרטיבי לשיפור התקשורת באמצעי המדיה השונים ובמדיה החברתית בפרט, בין ה- WFDB , לחברי בורסות היהלומים בעולם והציבור הרחב, לשם הגברת המעורבות של הצרכנים ביהלומים.