מכירות התכשיטים בארצות הברית עלו ב-3.3% בנובמבר

מכירות התכשיטים בארצות הברית עלו ב-3.3% בנובמבר

מכירות התכשיטים בנובמבר הסתכמו על פי ההערכות ב-6.1 מיליארד דולר ועקפו עלייה של 1.9% במכירות שנרשמה באוקטובר. זה החודש השביעי ברציפות שמחירי התכשיטים עולים

מכירות התכשיטים והשעונים בכל מרכזי הקניות הקמעונאיים (אאוטלט) בארצות הברית עלו בחודש נובמבר ב-3.3% ל-6.9 מיליארד דולר, לעומת אותו החודש בשנה שעברה, כך מדווח אתר רפפורט, על פי נתונים ראשוניים שפרסמה הלשכה האמריקאית לניתוח נתונים כלכליים.

על פי ההערכות, עלו מכירות התכשיטים בנובמבר ב-3.3% ל-6.1 מיליארד דולר ועקפו את העלייה במכירות בשיעור של 1.9% שנרשמה באוקטובר. נתונים אלה מגיעים על רקע ירידה של 1.4% במדד מחירי התכשיטים לצרכן האמריקאי שנרשמה בנובמבר, לעומת החודש הקודם, וירידה של 3.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מכירות השעונים עלו ב-3.8% ל-811 מיליון דולר בהשוואה לנובמבר 2014. זו העלייה החודשית השביעית ברציפות שקטגוריות התכשיטים והשעונים רושמות עלייה במכירות, לאחר ירידה שנמשכה 5 חודשים בין דצבמר 2014 לאפריל 2015.

מכירות התכשיטים והשעונים ב-11 החודשים האחרונים עלו ב-1.1% ל-60.5 מיליארד דולר לעומת אותה התקופה ב-2014. בחלוקה לקטגוריות, עלו מכירות התכשיטים ב-1.1% ל-53.4 מיליארד דולר בעוד שמכירות השעונים עלו ב-1.1% ל-7.1 מיליארד דולר.